Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

WvW Boekenclub

Gestart door Ralinde, 25 november 2011, 23:49:21

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

Heb je wel een pdf  reader?

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Ralinde

Ik wou zeggen, als je gewoon adobe hebt en je klikt op de link, dan verschijnt er een heel mooi document (waar je dan zelf ook nog eventueel het weergavepercentage kan aanpassen om het te vergroten). Zelfs mijn telefoon kan dat, en die heeft niet eens adobe nu ik erover nadenk XD

Jnusch

Ooooh, wat goed Simile :D

Simile

Google was my friend (en dat is hij nog steeds XD).

Ik zag op wikipedia dat het boek in 1933 (ofzo) was gepubliceerd en toevallig wist ik dat het auteursrecht na 70 jaar vervalt... dus toen ben ik een pdfje gaan zoeken :P.

t4nd

Ik ben er gisteren in begonnen :)
Op het eerste zicht doet het boek me wat denken aan Bram Stoker's Dracula uit 1897, al ligt dat waarschijnlijk meer aan het feit dat het allebei vrij oude schrijfstijlen zijn XD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Rowena Inara

Ik schrijf me graag weer uit door tijdgebrek. Januari de tentamenmaand nadert en ik moet hard aan de slag daarvoor (A). Dus het zijn komende tijd vooral schoolboeken die ik ga lezen XD.
Ik ga dit topic wel in de gaten houden, misschien dat ik er wel boeken van ga lezen, want ik ben altijd wel in voor iets nieuws ;).

Al ben ik momenteel bezig met Plato and a Platopus walk into a bar (ook echt een aanrader :D) en daarna ga ik weer verder in Discworld (ook in het Engels dus dat gaat heel traag :-X).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Zabulus

Citaat van: Rowena Inara op 28 november 2011, 12:20:43
Al ben ik momenteel bezig met Plato and a Platopus walk into a bar (ook echt een aanrader :D)

Maar om het echt een boek te noemen gaat denk ik een beetje ver. Hij is echter wel heel erg leuk ja  :D

Erwipro

Vanwege drukte doe ik deze maand ook maar niet mee. Komt mooi uit dat het boek me niet meteen heel erg aanspreekt ;)

Ralinde

Jammer Rowena en Erwi dat jullie het deze keer niet gaan redden, wie weet volgende keer beter :)

Hoe ver is iedereen met lezen of moeten jullie nog beginnen? :D

Jnusch

Ik moet nog beginnen... weet niet of ik dat nog ga doen :P

Floris

Citaat van: Zabulus op 28 november 2011, 18:03:03
Maar om het echt een boek te noemen gaat denk ik een beetje ver. Hij is echter wel heel erg leuk ja  :D

Sinds wanneer is dat geen boek XD

Ralinde

Wie zijn er nog wel aan het lezen dan wel van plan het nog te gaan lezen? Want zou zonde zijn als er veel mensen af gaan vallen.
We hebben nog een week :)

Germelia

t4nd

Ik ben bezig, maar heb afgelopen weken wat te weinig tijd gehad :(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralinde

Ik ben ook nog bezig. Maar 2 januari gaat wel lukken.