Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Wii - De grote vergelijking!

Gestart door Dixie, 23 november 2011, 21:57:37

Vorige topic - Volgende topic

Meister

Je kunt 'm ook gwn zelf ombouwen en spellen op een usb-stick zetten :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Je kan er ook gewoon zelf een bouwen! :D

Enjoy Kim. Mijn Wii gaat mee naar China over een half jaartje.

LoveRalph

tommy9119

Ik had alledrie de dingetjes, nu hebben we de Wii verkocht en binnenkort verkopen we de Xbox 360 ook.

Dus, mijn voorkeur ligt bij de Playstation 3, een groot deel vanwege de PS3 exclusives die erop uitkomen en voor een ander groot deel vanwege mijn vrienden die er allemaal een hebben.

Overigens game ik meer op de PC tegenwoordig, maar die wordt niet vergeleken blijkbaar.

Ralmuski

Nee, want dat is geen console.  ::)

Ik ben wel benieuwd naar de Wii U. Die moet van de zomer uitkomen.

tommy9119

Citaat van: Ralmuski op  3 januari 2012, 00:33:19
Nee, want dat is geen console.  ::)

Ik ben wel benieuwd naar de Wii U. Die moet van de zomer uitkomen.

Mja, maartoch. Je kan ermee gamen en dus vind ik persoonlijk dat het wel een plaatsje had verdiend hier in dit topic.

(Niet dat mijn persoonlijke mening verder iets uitmaakt ofzo, maar ik wilde het alleen even melden.)

Ralmuski

PC zal nu een keer altijd anders blijven. Dit topic werd gemaakt om te kijken welke console iemand zou moeten nemen bij zijn/haar speelstijl. Een pc heeft nu een keer bijna iedereen thuis, ook al is het niet altijd primair voor gamen. Dixie zal niet zeggen, shit, ik had geen Wii maar een pc moeten kopen. ;)

Dixie

Shit, ik had geen Wii maar een pc moeten kopen :'(

Nee grapje :P
@ Ombouwen, ik dacht het is illegaal dus ik zeg er maar niks over :D Maar de man van mijn nicht is heel goed met computers dus die gaat het idd voor me doen :P Heb er ook een harde schijf bij gekocht. ::)

tommy9119

Citaat van: Ralmuski op  3 januari 2012, 08:08:40
PC zal nu een keer altijd anders blijven. Dit topic werd gemaakt om te kijken welke console iemand zou moeten nemen bij zijn/haar speelstijl. Een pc heeft nu een keer bijna iedereen thuis, ook al is het niet altijd primair voor gamen. Dixie zal niet zeggen, shit, ik had geen Wii maar een pc moeten kopen. ;)

Je hebt computers en je hebt computers. Just saying. De meeste mensen die (nog) niet gamen op een PC hebben waarschijnlijk geen PC die goed genoeg is om moderne games op te spelen. Dat is een beetje het uitgangspunt waar ik, nouja, vanuit ging. ;)

fannieklm

Citaat van: Dixie op  3 januari 2012, 10:27:06
@ Ombouwen, ik dacht het is illegaal dus ik zeg er maar niks over :D Maar de man van mijn nicht is heel goed met computers dus die gaat het idd voor me doen :P Heb er ook een harde schijf bij gekocht. ::)

Je weet dat het downloaden van spellen niet percee illigaal is?
Nintendo heeft bedacht dat je de spellen die je gekocht heb best mag downloaden om zo het origineel netjes te houden.
Maar ik moet Nintendo hier nog eens binnen zien wandelen om op mijn harde schijf en in mijn kastjes te neuzen ;)

Dixie

Ja dat weet ik, maar we weten allemaal dat hoe het hier bedoeld is wel illegaal is :P
Maarja je hebt gelijk @ Nintendo-inspecteurs haha.

Ralmuski

*bump*

Ik heb besloten mezelf van mijn eerste paycheck volgende maand een ps3 als beloning te geven.  8) En nu blijkt dat de nieuwe slim versie met 320 gb ook in kleurtjes te krijgen is! :D

Ik ga voor deze:

Hoe awesome!  :D

Rood en wit kan ook: http://www.gamersnet.nl/nieuws/201204/playstation_3_binnenkort_verkrijgbaar_in_nieuwe_kleuren/
Ook mooi, maar ik heb al een rode Wii. En wit is... tja, ook vet, maar deze heeft net dat extra imho.  8)

Zabulus

Ik vind de zwarte toch de mooiste. Maar dit is wel een goede, en exclusieve tweede :)

Ralmuski

It is shiny. :D In Japan verkopen ze ook gouden. XD

En in Hong Kong kun je een HD erin laten zetten met 100 spellen erop. Hrm... *seems legit*  (A)

LoveRalph

Mhm, ik zit te denken of ik een PS3 zal kopen. Maar ik heb al een Wii :') En daar kan ik ook wel Black Ops op spelen, alleen niet met vrienden.