Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

WTF was Frank aan het doen toen jij die 42 kills maakte XD?

Meister

Citaat van: Rob op  6 februari 2012, 10:48:24

Het bewijs dat bots gewoon keihard vals spelen! :o
Ik heb 42 kills, 36 assists en 398 minion kills en ik heb alsnog minder geld verdient dan de laagste bij de bots. Wie maar 11 kills, 8 assists en 126 minion kills (Ryze). Ze spelen vals, omdat ze anders niet kunnen winnen! :O

Jeah kwam ik laatst ook achter want ik vroeg me af waarom ChoGath kon dodgen (miss dat hij zo'n skill had ofzo). Alleen wat bleek toen ik het ging nazoeken, ChoGath heeft nog WEL dodge runes, Bots hebben schijt aan hun CD EN ze krijgen zoveel geld als ze zelf willen XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Het was intermediate... :P Dat is nog wat lastig voor Frank.

Rob

Citaat van: t4nd op  6 februari 2012, 11:13:07
Maar het lijkt me meer een assistente te zijn dan een assassin terwijl ik qua spelstijl meer voor de kills wil gaan :P.
Wat zijn trouwens de beste skills (of hoe je het ook noemt) die je in het begin aan een assassin kan geven? Momenteel heb ik cripple en nog een andere waarvan ik de naam niet direct weet :P.

Cassiopeia is een AP carry, wie wel voor heel veel kills gaat, maar Cassio is gewoon heel lastig spelen, als je net begint. Je moet eerst je poison doen, en dan ga je de hele tijd je E (Twin fangs?) spammen, dan doe je wel heel veel damage. :D

Beertyah

Cassiopeia:
R/W (zodat ze gestunned/geslowd zijn)
Q (voor veel damage)
EEE (tot ze dood zijn) (als target poisoned (door Q dus) is, is de countdown maar 0.5s)

Meister

Ik vond cassio ook wel vet om mee te spelen tot ik tegen een teemo moest die ik helemaal ownde. Alleen later in het spel kon hij hard renden en miste ik alles en kon ik 'm niet meer dood krijgen XD

Rob

Wat trouwens ook vet is, is dat als Singed of Teemo (zijn er nog meer poison champs?) zijn poison op iemand doet, en Cassiopeia doet haar E op die dan is de cooldown ook 0,5 sec! :D

Ralmuski

Cassio is idd best geschikt om mee te killen ja. :o

Tegen bots nog beter dan tegen players, want die ontwijken je poison beter of maken dat ze wegkomen daarna. Ik vind de assasins niet zo heel erg killerig.

Meister

Nah met een assasin moet je een aantal keer een makkelijke kill opschrapen of kunnen junglen. Als je eenmaal het begin goed doorkomt en goed bent in sneaky shit dan zijn ze wel de bom :P

Persoonlijk vind ik het nog altijd het fijnste om met Alistar te spelen dat gaat ook gewoon het beste. Gewoon lekker lomp XD

Beertyah

Eigenlijk geen die ik echt wil testen deze week...
(laatste 3 links voeg ik nog wel toe, maar mobafire ligt plots uit)

amumu
annie
blitzcrank
nasus
teemo
sona
swain
maokai
wukong
graves

Rowena Inara

Ik ken wel heel veel mensen die Blitzcrank cool vinden.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Rob

Ik ben benieuwd naar Sona en Wukong.

Beertyah

Citaat van: Rowena Inara op  7 februari 2012, 11:00:15
Ik ken wel heel veel mensen die Blitzcrank cool vinden.

Ja maar die wil ik niet testen omdat ik hem al heb. :P

RoNoS

Blitzcrank wil ik dan wel proberen. Ook Sona en Swain wil ik wel een kans geven.

Maokai Wukong en Graves laagste prioriteit en de anderen heb ik al :P
Guess who's back, back again...

Meister

Swain staat bovenaan op de lijst van chars die ik wil proberen :D De rest vind ik niet zo spectaculair, hoewel ik Wu Kong nog wel weer eens wil gaan gebruiken en Nasus een kans ga geven :P