Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Citaat van: Rob op  1 februari 2012, 10:58:56
Yay, ze gaan Jax buffen! :D En Lee Sin krijgt een nerf! :D
En je krijgt nu meer IP dan wat je eerst krijgt! :D Via de bots, I mean. :P Nu krijg je met intermediate 80 procent IP van wat je normaal krijgt. (normaal was dat 75) En je krijgt bij beginner nu 55 procent, en normaal was dat 25. :P
Volgende patch wordt awesome! :D

*streept Lee Sin van verlanglijstje*

Nerfed champs blief ik niet. :P Meer IP is wel relaxed! ^^ *gaat nog even zijn daily scoren en dan naar bed*

Rob

Ik wil de hele tijd een game starten, maar dan crasht die de hele tijd. :(

Beertyah

Heb je LoLreplay? Die crasht namelijk het spel sinds de laatste patch.

Rob

Ja... Moet ik die deïnstalleren?

RoNoS

Is dat om een spel op te nemen? Dat wilde ik inderdaad nog eens vragen :P
Dus: Is dat om je spellen op te nemen? En werkt dat een beetje? Of heb je er andere middelen voor?
Guess who's back, back again...

Beertyah

Gewoon uitzetten zou moeten werken.

@Ronos: ja die neemt je spel op, maar niet als filmpje.
Je kan dan het opgenomen spel afspelen, maar je kan vrij met de camera bewegen en skills bekijken enzo. (cooler dan gewoon een filmpje)
Maar als je het op youtube ofzo wilt zetten moet je nog een ander programma hebben om het als filmpje op te nemen.

Rob

Ja, klopt. Je kan de "filmpjes" alleen bekijken als je het programma LOLrecorder hebt. Maar er schijnt al een fix te zijn gereleased.

RoNoS

Chill, lijkt me wel leuk en handig! Eens kijken dan wat ik er mee kan allemaal :)

Beertyah

Je kan ook iets verder uitzomen en de camera-hoek veranderen enzo, best leuk. :P

Ralmuski

Afkijken hoe de pro's het doen kan ook heel leerzaam zijn, of kun je alleen jezelf volgen?

Beertyah

Je kan sowieso naar livestreams van pro's kijken (kijk maar eens op www.solomid.net).
Op de site van LoLreplay kan je ook replays zien die anderen hebben opgenomen.

En niet te vergeten de wedstrijden, die worden meestal ook live gestreamd.
(binnenkort (begin Maart) is bvb het wereldkampioenschap in Hanover)

Rob

http://www.own3d.tv/ is er ook een site voor. Daar zie je dan welke live zijn, en dan zie je ook welke heel erg populair zijn. Welke op dit moment live en populair zijn, zijn Chaox en HotshotGG.

Ik kijk heel vaak naar Dan Dinh, omdat hij gewoon erg aardig over komt, en niet erg arrogant. :P Maar die is nu niet online, volgens mij.

Ralmuski

Owkee. Eens een voorbeeldje bekijken ok, maar dat soort dingen gaan me veel te ver. Het is een spelletje hoor. Ik speel liever. :P

Beertyah

Als ik me verveel en er niemand is om mee te spelen kijk ik wel eens. :P

RoNoS

Die LoLreplay heb ik erop gezet. Ziet er wel mooi uit. Je kunt het spel nog een keer afspelen, maar dan kun je (zoals Tyah als zei) ook ergens anders kijken. Vrij met de camera scrollen dus zegmaar. Ook kun je slow-motion afspelen of versneld.

Wat helaas niet kan is terugspoelen of naar een bepaald moment in het spel gaan. (Hij speelt alleen vooruit: slowmo, normaal of snel) dat is wel een gemis... Maar verder wel handig dat je bij iedereen kunt 'spieken' :P
En de bestanden zijn ook niet zo groot als je zou verwachten. Ik heb nu 2 spellen, eentje van 35min is 3,4MB en een van 29 is 3,6MB. (Meer spelers, dus waarschijnlijk daarom meer data.)

Kortom: Er zijn nog wel wat mogelijkheden die ze er in kunnen gooien, maar hoe het er nu uit ziet is al mooi :)