Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

T4ND speelt =D!

-toevoegt-

Naam?

t4nd

t4nd 8)

Maar vooralsnog niet met anderen gespeeld omdat ik vind dat ik veel te traag laad & de eerste minuut lagt m'n spel ook enorm hard. Daarna gaat het wel vlot xD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

LL-A

Ik lag meestal net als ik in een (team)fight zit. Gelukkig heb ik sinds een paar weekjes internet via de kabel en lag ik veel minder (:

t4nd

Gisteren eens geprobeerd om beginner vs AI te doen. Na zo'n 8 minuten raakte ik eindelijk in het spel om er vervolgens direct uit te vliegen wegens inactiviteit. Ik denk dat ik me ga beperken tot spelletjes met bots tot de verbouwingen voorbij zijn en ik weer een deftige pc tot mijn beschikking heb xD.

t4nd

Ondertussen toch al een paar spelletjes tegen de pc gespeeld en binnenkort ga ik m'n laptop eens open vijzen om uit te stoffen. Sivir vind ik best leuk (A).

Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan spelen met onevenredige teams. Ik wou beginnen oefenen met 3 vs 4 (waarbij ik in het team van 3 zit), maar helaas krijg je dan geen puntjes om dingen te kopen & aangezien ik die wel graag wil is het dus 4 vs 4 geworden.

Meister

Citaat van: t4nd op 13 februari 2012, 09:38:50
Ondertussen toch al een paar spelletjes tegen de pc gespeeld en binnenkort ga ik m'n laptop eens open vijzen om uit te stoffen. Sivir vind ik best leuk (A).

Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan spelen met onevenredige teams. Ik wou beginnen oefenen met 3 vs 4 (waarbij ik in het team van 3 zit), maar helaas krijg je dan geen puntjes om dingen te kopen & aangezien ik die wel graag wil is het dus 4 vs 4 geworden.

Ja dat vind ik ook jammer dat je niet gewoon 3 v 5 mag spelen en IP kan krijgen, dat zou het een grotere uitdaging maken tegen bots :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Beertyah

Wat ik trouwens gemerkt hebt:
Er zijn 2 champions die je helemaal gratis kan krijgen: alistar en tristana.

Je krijgt namelijk een alistar skin als je follower wordt van hun youtube kanaal,
en je krijgt een tristana skin als je fan wordt van hun facebook.

Maar als je die 2 champions nog niet hebt, en je krijgt die skin, krijg je automatisch ook de champion erbij.
Dus gratis champions. :P (die anders beide 1350 IP kosten)

Linqy

t4nd

Oh, dat wist ik niet :o
Gaat straks eens kijken & 2 helden toevoegen xD.

*edit*

Wat ik me trouwens afvraag, je kan max. 6 items hebben, maar stel dat je er nu al 5 hebt en je wil een extra samengesteld item hebben. Is er een mogelijkheid om dat te bekomen?

Linqy

Sparen totdat je hem in 1 keer kunt kopen ;)

t4nd

Ah, je kan een volledig samengesteld item ineens kopen  XD
En ik altijd maar stuk per stuk doen ::).

Thx Linqy!

Linqy

Graag gedaan hoor ;)

Mieh, morgen krijgen we weer nieuwe free champions, en ben ik Graves dus weer kwijt :'(

Zo dom dat ik Renekton heb gekocht en niet Graves toen ik eindelijk 6300 ip had gespaard :(

t4nd

De free champions worden elke week gereset ofzo? Wel handig want op die manier kan je ze rustig uittesten xD.
Zijn het elke keer even veel testexemplaren en mag je onbeperkt aantal spellen ermee spelen? En worden ze om een vaste tijd gereset?

Linqy

Elke dinsdag komen er nieuwe free-to-play champions die de andere vervangen. Hier kun je in die week een onbeperkt aantal potjes spelen en zo naar hartelust testen of het wat voor je is.

Het zijn er elke keer evenveel, en je hebt er altijd een paar dure en een paar minder dure tussen zitten. Helaas valt mijn oog altijd op de dure XD

Beertyah

Elke week 10 ja, maar sommige komen vaker terug dan anderen. :P