Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Kingosje

Citaat van: Golovior op 31 januari 2012, 19:38:23
Ik heb ook geinstalleerd.. Naam: Golovior
(natuurlijk)
WOOHOO!
De baas op lol, nu moet ik nog even een sumonner naam aanmaken.
Hoe? XD

Linqy

Spel openen en inloggen? XD?

Kingosje

Rob

@beert Ik zit trouwens te denken. Het kan toch ook dat Orianna eerst de shield op rammus doet, en daarna de speed? Ik neem aan dat de speed dan direct wordt geapplied?

Beertyah

Dat kan ook ja, maar het zit zo dat Rammus zijn speed bij powerball steeds oploopt.
Die powerball duurt 7 seconden, dus het zou best zijn als hij alle speedbuffs rond de 5de seconde krijgt.
Dan moeten de anderen ergens hem opwachten en heeft orianna dus geen tijd om die bal aan hem te hechten en dan nog de speedbuff te doen, want hij is te snel...

We kunnen hem natuurlijk ook ter plaatse laten spinnen en gewoon naar de snelheid bij stats kijken, maar het lijkt me ook leuk de snelheid ook in bewegin te zien. :P

t4nd

*overweegt om het ook te installeren*

Zou het werken op m'n oude pc? M'n laptop valt namelijk uit als er een half uur een game draait :'(.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Beertyah

Ehm de meeste spelletjes duren 20-40 minuten, dus misschien niet.
Maar je kan altijd gewoon proberen, toch?

t4nd

Op m'n laptop is het hopeloos, dat heb ik al een paar keer geprobeerd :(.
Maar straks probeer ik het eens op de vaste pc xD.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Rowena Inara

Gewoon proberen! Gezellig :D!

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Rob

Het spel is in ieder geval zeer licht. :) Je kan hem ook op de laagste stand zetten, en dat hij het zelfs op mijn netbook. xD

Meister

Jeah Linqy speelt het bij mij op een laptop die prehistorisch is (vind ik) en daar draait het ook op.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Yay, ze gaan Jax buffen! :D En Lee Sin krijgt een nerf! :D
En je krijgt nu meer IP dan wat je eerst krijgt! :D Via de bots, I mean. :P Nu krijg je met intermediate 80 procent IP van wat je normaal krijgt. (normaal was dat 75) En je krijgt bij beginner nu 55 procent, en normaal was dat 25. :P
Volgende patch wordt awesome! :D

Beertyah

Ik vind de buff voor ashe leuk :) speel haar graag, maar krijg te vaak te horen 'nooo not ashe noob!' XD

RoNoS

Waarschijnlijk omdat die in de tutorial wordt gebruikt en de 'noobs' daarom uit gemak Ashe kiezen, en dan anderen denken dat iedereen die Ashe speelt een noob is (heb je em nog? :D )
Guess who's back, back again...

Rob