Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Rob

@Rowena /ignore <naam> Dat is het. :)

Meister

Jeah je kunt ze ingame gewoon op dat wolkje klikken en dan zijn ze automatisch na het spel ook aan je ignore lijst toegevoegd. Daarnaast kun je na het potje ze ook op ignore zetten door gewoon met je rechtermuis op hun naam te klikken en ze aan je lijst toe te voegen.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rowena Inara

Thanks :D! Dan ga ik dat meteen toepassen bij het volgend stuk zeur (A).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Kingosje

Account aangemaakt.
Naam:
thebestev4r

Kingosje

You must first create a Summoner by logging into League of Legends before logging into our website.

Huh?

Rob

Dat klopt. Als je voor het eerst inlogt in het spel zelf moet je ook nog een summoner-naam aanmaken. Die kan je dan gebruiken. :)

Ralmuski

Corki ownt. :D

Ik moet snel genoeg IP's sparen anders kan ik er straks niet meer mee spelen.  XD

Met zo'n account naam is het vragen om scheldpartijen als je faalt Kingosje. :P

Linqy

Hij faalt al met inloggen  (6)

forecaster

corki doet idd best auw :P
en ik ben blij als ik met Twisted Fate de lvl 18 haal en trinity force kan kopen
dan doe ik heel snel heel veel auw ;D

Rob

Ik vind Twisted Fate heel erg moeilijk om te spelen, omdat je steeds moet opletten welke skill je moet gaan gebruiken (de rode, blauwe of gele) en dan word ik boos als hij net van kleur verander als ik eentje wil pakken. xD Met Udyr heb ik hetzelfde probleem om telkens weer van vorm te veranderen. :P

Beertyah

Nieuwe champions deze week :D
Links naar mobafire waar je de guides voor hen vindt. :)

Jax
Nunu
Ryze
Zilean
Shen
Galio
Urgot
Cassiopeia
Caitlyn
Sejuani

Ik ga deze week cassiopeia en sejuani uitproberen...
en jullie?

RoNoS

Heb ik Ryze gekocht... ::)
Even kijken, denk dat ik Jax en Nunu en Caitlyn wel wil proberen :)
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Ik wilde Jax graag eens proberen, dus dat komt mooi uit. En Galio wil ik eens doen, ziet er cool uit. Maar nu kan ik niet meer Corki spelen... :(  *spaart verder* Ondertussen ga ik dus vooral voor Caitlin, die heeft nog meer range dan Corki ook. *ben benieuwd*

Meister

Citaat van: Ralmuski op 31 januari 2012, 12:23:31
Ik wilde Jax graag eens proberen, dus dat komt mooi uit. En Galio wil ik eens doen, ziet er cool uit. Maar nu kan ik niet meer Corki spelen... :(  *spaart verder* Ondertussen ga ik dus vooral voor Caitlin, die heeft nog meer range dan Corki ook. *ben benieuwd*

Galio is echt een fijne tank om ook nog dikke dmg te doen early game :D Ik vind het wel awesome dat Cassio free is want die wilde ik uitproberen, denk dat ik Caitlyn en Urgot ook ga proberen.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Ik ga Cait en Cassio proberen. Urgot vind ik niet leuk. :P