Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

LL

LL: Little Devilish

Voor wie me toe wil voegen :) Ik speel voor een klein jaartje nu :)

Edit: xD oeps zo gewend engels te typen ^^

RoNoS

Het mag hier best in het Nederlands hoor :P
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Haha, ja precies. :P

En idd, bots zijn altijd lame exact in het uitvoeren van combo's ed. Taric is een bitch.  (A)

Kingosje

Rob

Oké, ik kan dus echt slecht tegen mensen die zo zeggen: Wtf, noob. I am elo 2200 on other account. you suck! (tegenstander)
En dan als all aan het einde: GG noobs.... I mean, come on. BLERGH.

Meister

Jeah echt vervelend dat er zoveel kansloze mensen rondlopen :S

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Trollen die gasten, dat maakt ze gek, geloof me. :P

RoNoS

Zeggen dat ze dan lekker op dat andere account moeten spelen. En dat je nu expres hen gaat tegenwerken :D

Rowena Inara

Citaat van: Rob op 29 januari 2012, 23:33:23
Oké, ik kan dus echt slecht tegen mensen die zo zeggen: Wtf, noob. I am elo 2200 on other account. you suck! (tegenstander)
En dan als all aan het einde: GG noobs.... I mean, come on. BLERGH.

Die gast was inderdaad echt heel stom. Want waarom maar je weer een nieuw account aan als die andere toch o zo goed is ::).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

RoNoS

Ik snap wel waarom men dat doet, maar ga dan niet zeuren tegen echte nieuwelingen...

Jannes

Jep, Ik heb zo een gehad. Echt heb zo mn best moeten doen gewoon niet terug te schelden...
Probeer je gewoon uit te leggen dat je het spel nog niet goed kent. maar nee, krijg je te horen: Noob go away etc... niet echt spel bevorderend.

Ik heb toen ook een paar weken niet meer gespeeld, was zo pissig XD

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

RoNoS

Dat is wel naar inderdaad. Gewoon zeggen tegen die mensen: Ik zet je op ignore en aan het einde report ik je, dus veel plezier met schelden.

Rob

Wat nog leuker is; zeggen : ignore, maar het niet doen. Dan heb je eigenlijk ook een ignore, want die zegt echt niets meer. xD

Rowena Inara

Hoe kan je eigenlijk iemand op ignore zetten, want ik weet wel dat het kan tijdens het spel, maar hoe...? Want die optie is soms wel echt super handig (A). En /r werkt bij mij ook niet altijd, dan staat er soms wel dat die persoon niet gevonden is in mijn vriendenlijst (dus als iemand je aanspreekt als je in een spel zit). Hoe is dat oplosbaar?

:D

Ik heb vooral een hekel aan beginnersbots, want daar zijn zoveel mensen daar die schelden en menen zelf zo goed te zijn ::).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Ralmuski

Als je zo goed bent, wat doe je dan bij beginnerbots, haha. Idd als het echt te gek wordt kun je ze gewoon reporten hoor. Als iedereen de aso's report krijgen ze vanzelf waarschuwingen en bans. :)

Waarschijnlijk de reden dat ze een noobaccount hebben, want die 'supergoeie' is vast geband. XD