Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Misschien dat ik hem download, nu het zo'n hype is :P
Joe.

Rowena Inara

Oh, geloof me, het is nu beter dan in het begin van de zomervakantie, want toen had je een wachtrij van een uur voor je ingelogd was XD. Maar gisteren was de server inderdaad even crap en vanmorgen gaat het wel al weer beter :).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

forecaster

misschien handig dat ik dit ook maar weer eens ga doen :P
mijn naam is daar zaelong (dacht ik tenminste...)

edit: je weet pas wanneer je echt lang niet meer online bent gewesest, als de update ruim een half uur gaat duren...
*zucht*

Ralmuski

Ik ben ook begonnen. :)

Ralmuski is de naam uiteraard en ik heb alles nog gewonnen.  (A) (1 potje)

Beertyah

Woh dit topic is best oud en ik heb het nooit gezien xD komt ervan als je nooit in dit deel van het forum komt.

Mijn Lol naam is Beertyah, maar heb ook een noob account Tyah om met de nieuwelingen te spelen. :)

forecaster

ik ben dan misschien low-lvl, maar geen nieuweling hoor :P

Rob

Ralmuski

Rob

Indeed, echt die was echt hard gisteren. :O

Meister

Ach je hebt maar 2 flinke burst bots en dat zijn Ryze en Annie en als je die gaat feeden kan het heel naar worden :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Linqy

Ralmuski

Citaat van: Linqy op 27 januari 2012, 23:22:00
Terence en ik ownen =D!

Yeah, ik heb mijn kill record aangescherpt. (4) (A)

Beertyah

Nja het sterke aan die bots is dat ze geen reactietijd hebben en geen missclicks doen.
Als je Annie speelt en je combo lukt doe je ontzettend veel damage, maar dan moet je je combo wel juist en snel uitvoeren.
Een bot moet niet mikken waar je loopt of de knopjes in de juiste volgorde induwen, dat is gewoon juist geprogrammeerd. :P

Meister

Jeah zelfde als je bv naar Taric toe springt met een aanval dan krijg je meteen een stun op je broek terwijl een normale speler eerst zou moeten reageren XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Animo

Heb nu 3200 IP  (A)
Goed, eens zien wie ik ermee ga kopen.