Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Ik heb ook een ambassade. Level 3 ook al :D Jij? :P

Erwipro

*stuurt uitnodiging naar iedereen in de beginpost*

Wie wil nog meer een uitnodiging? :P

yago

Nee, maar lvl 1, zag het nut niet in om die nog hoger te doen

Erwipro

Dan kan je dus een alliantie starten :D Heb ik gedaan. Kreeg ik grondstoffen voor van mn opdrachtgever XD

Erwipro

Oja, hoe zat dat nou met de korenmolen? Moet ie naar level 1 voordat ik alle graanvelden naar 5 doe? Of meteen naar 5? :P

yago

moet minstens naar 1, hoger mag ook maar dat kost veel

Bjoernie

Citaat van: Erwipro op  4 juni 2011, 14:15:44
Oja, hoe zat dat nou met de korenmolen? Moet ie naar level 1 voordat ik alle graanvelden naar 5 doe? Of meteen naar 5? :P

Volgens mij was het het beste om hem naar level 3 te brengen (aangezien de hogere levels erg veel graan kosten), dan kan je daarna eerst weer op de velden richten. En wanneer je een keer denkt dat het beter is, dan je korenmolen verder doen.

Stefano

Ik heb mezelf ook aangemeld. Mijn naam is steef_89, zit op -33/157 en ben van de Gallische stam. Nu maar hopen dat het lukt XD

Markm

Ik doe ook weer eens mee.
Lang geleden dat ik dit gespeeld heb:

Markm (-113|118) Romein

Stefano

Yepz. Geaccepteerd :)

Erwipro

Markm, je bent uitgenodigd voor alliantie WvW :D

Markm

Ik heb nog geen ambassade (A)

Markm

Insanity

Graan is voor watjes. Staat behoorlijk in de min met toch alle graanvelden op 5  (A)

Drakinnetje

Je hebt het toch echt nodig om je legers te voeren.

en ik heb 4 schuilplaatsen en pakhuizen tot 3100 inhoud (ivm de germanen die 30% uit de schuilplaats kunnen halen)

Als jullie dat nou ook doen stoppen ze vanzelf met aanvallen omdat er niks meer te halen is en kun jij heel veel verder bouwen met je dorpje.

Gister heeft die ene die mij aanviel me gescout waarom die niks meer kreeg(tijdens mijn vakantie had mijn sitter dat niet gedaan) Ik denk dat ik er nu wel even vanaf ben zolang mijn legers niet ontdekt worden, die zijn continu op pad wanneer ik niet thuis ben.