Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

yago

Geen idee, ik ken alleen de germaanse troepen, en voorlopig zijn dat alleen knuppels  XD Heb er wel al 30  ^-^

Edit: heb mijn troepen is bekeken, en klopt het dat de knuppel gewoon beste farmer is?

Insanity

Ja.

Ik heb me ook aangemeld. Even afwachten of ik er genoeg tijd voor heb. Vroeger kon ik wel redelijk mee met het eindspel enzo, maar toen speelden we wel met 3'en op 1 account, waarvan 1 Braziliaan, zodat we ook 's nachts vertegenwoordigd waren .. :P

En ik heb geen enkele ervaring met deze versie, haha :P

yago

Nog geen 10 uur na einde beginnersbescherming heb ik 50 knuppel  8) De vraag is, wat moet ik nu doen?  :P

Erwipro

Kill attack. 8)

Nog geen uur na het einde van de bb kreeg ik een aanval. Nu had ik al mn 3e :P

Insanity

Ik heb nog like 150 uur beginnersbescherming, net als de rest hier, dus ik kan niks pikken .. :P

Insanity

Het is trouwens wel echt enorm flauw dat je je bescherming moet opgeven om aan te mogen vallen .. :P

yago

Verdomme. Net 125 phalanx, 15 van die zwaardjes van de galliers, en 45 toutatis donder's op bezoek gekregen. Gelukkig had ik het net op tijd gezien, gs zo goed mogelijk leeg gemaakt, en knuppels weggestuurd.

Bjoernie

Nog een tip voor iedereen die knuppeltjes heeft staan. Als je weg moet van je pc en je weet wel zeker wanneer je weer terug bent, kijk dan hoeveel uur hiertussen zit, deel dit door twee en zoek een klein dorpje op die afstand. Op die manier zijn ze veilig voor aanvallen (aangezien ze door hun minieme verdediging gegarandeerd dood gaan), ze zullen onderweg niet sterven, aangezien het doel te klein is om troepen te hebben (over het algemeen koos ik een dorp met <20 inwoners) en ze zijn weer terug op het moment dat jij er bent.

RoNoS

En als je geen vijanden wilt maken, val een verlaten oase aan ;)
Guess who's back, back again...

Bjoernie

Dat kan tegenwoordig ook nog ja, die waren er bij mij niet :P

RoNoS

Ik heb de komst er van (en bugs :P) nog meegemaakt :)
Guess who's back, back again...

Bjoernie

Ik volgens mij nog net één spelletje (ik kan mij namelijk herinneren dat ik een keer een held gehad heb), maar volgens mij ben ik heel snel daarna gestopt.

Roggie

Nou moe, blijkt dat ik misklikte toen ik mijn volk koos, ik ben Germaan ipv Galliër. XD
Joe.

Erwipro

Is er eigenlijk al een WvW-alliantie? :D

yago

Nee, ik kan wel oprichten als jullie zeggen hoe het moet, want heb wel een ambassade  :P

En germaan is leuk hoor  ^-^ Alleen k*t verdediging  XD