Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Insanity

Waarmee viel hij jou aan trouwens?  :P

Stefano

3 Equites Imperatoris en de held.
Maar van die 3 Equites zijn er 2 dood

Insanity

Oh. Haha. Maar hij heeft niet veel. 10 legio en 10 prae toen ik hem gisteren scoutte, en die 3 waarmee hij jou aanviel. Dus ik ga nu nog eens scouten  :P

Stefano

Mja, maar ik vind het ook wel leuk dat ze niet veel bij me kunnen halen XD Grote schuilplaats en al dat graan vind ik niet eens erg XD
Maar hoe stom om met zo weinig dan iemand aan te vallen(Of ligt dat aan mij (A))

Insanity

Dat graan kun je dan beter naar mij sturen  (A)

Ja, want minder troepen = minder aanvalskracht = meer kans dat ze doodgaan :P

Stefano

Hoeveel moet/wil je hebben? Ik kan max 1500 kwijt :) Stuur ik wel dan op :)

Insanity

Als dat zou, kunnen: Graag! Met een beetje geluk kan ik dan vanavond nog een kolonist maken  :)

Dan stuur ik je daarna wel hout/klei/ijzer ervoor terug als je wil  :)

Stefano

Hmm. Omdat mijn markt nog maar op niveau 1 zit, krijg je eerst 750 graan (A) Ben hem nu aan het verbeteren XD

Insanity

Haha, is goed hoor. Insanity04 hea, niet Insanity :P

Stefano

Ja ;) Hij is verstuurd. Over iets minder dan een half uur heb je de grondstoffen :)

Insanity

Nais! Dankje!

Wel echt stom, ik krijg bij die avonturen altijd grondstoffen als ik er al genoeg heb, en nu ik ze nodig heb krijg ik weer zo'n stomme helm .. XD

Stefano

Hmm. Daar heb ik nu zilver bij gekregen bij een avontuur XD En idd, GS krijg je echt altijd als je al flink vol zit XD Echt zo kak XD

Insanity

Ik heb uitgerekend. Als ik al mijn scrolls zou verkopen voor de prijs waarvoor ik er 7 heb verkocht gisteren zou ik uitkomen op zo'n 30.000 zilver ofzo XD

Stefano

Zo, beide handelaren verstuurd. Eerste heb je al gekregen en de tweede is nu onderweg :)

Insanity

Gekregen  :) Als ooit iets nodig hebt weet je me te vinden hea  :P