Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Er komt een nieuwe toernooi-editie van travian (voor heel de wereld & met finales) deze zomer.
Je kan je al opgeven met je mailadres via http://tournament.travian.com/
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Erwipro

Wil iemand voor mij dit weekend op mijn account passen? (Ik krijg geen reactie op het ingame-forum dus dan maar hierlangs :P)

Rob

Wat moet je dan doen? ::)

Erwipro

Weet iemand hoeveel troepen je ongeveer nodig hebt om een dorp te stichten? Ik heb nu 3 kolonisten :P
En. Zijn kolonisten ook mensen die meeverdedigen, alsin, gaan ze dood als je dorp aangevallen wordt? Zo ja, mag ik ze dan even bij iemand dumpen? :P

Drakinnetje

3 kolonisten heb je nodig + 750 van elke grondstof.

En dan wel in de buurt  van de andere ww-ers je nieuwe dorpje maken he?

vooral investeren in pakhuis en silo en schuilplaats en je gs veldjes omhoog gooien.
Veel gs vanaf je hoofddorp erheen sturen zodat je daar snel kan groeien.

Erwipro

Oh is dat alles? Geen legers nodig om er enge dingen weg te halen ofzo? :P

Drakinnetje

nee hoor, de moeite om die kolo's te maken is al genoeg toch?
Je kan uiteraard wel steeds gs en troepen vanuit je grotere dorp sturen, vooral steeds gs is nodig om snel te groeien.
En dan is een sitter ook erg handig, die klikt je veldjes aan als jij even wat anders doet of afwezig bent.

maartenrambo

Ben der mee gestopt na jaren lang gespeeld te hebben.

Vind  de nieuw layout ook niks

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Roggie

*heeft grappige farm gevonden*

Alleen hij heeft bijna geen graan :(
Joe.

Drakinnetje

Ben afgelopen dagen wel heel erg druk bezig met travian maar meer op diplomatiek gebied.
Heb geregeld dat 2 wings van een grote alliantie samen 1 werden, heb geregeld dat we met een andere alliantie nu een alliantieverdrag hebben en ik ben peper in de kont aan het stoppen bij alle leden van de ally.

Maar daarnaast neemt het wel veel tijd en ben ik op zoek geweest naar een dual, dat betekent dat ik samen met een ander mijn travianaccount nu beheer.

Roggie

Het blijkt de die farm eigendom was van iemand :P

En hij gaat met zijn 600 pop dorpje (drie keer zo groot als die van mij, dus) mij aanvallen XD
Joe.

Roggie

Kudt, ik heb bijna niets over XD
Joe.

Drakinnetje

schuilplaatsen maken en altijd troepen wegsturen als een grotere je aanvalt, anders ben je zijn farm geworden.

Roggie

Nee, ik bedoelde mijn troepen, hij heeft gelukkig geen gs meegenomen. De Schuilplaatsen dekken trouwens alles, tenzij ik door een Germaan word aangevallen.
Joe.

maartenrambo

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij