Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Insanity

Fuuuu. Wie kan ik verblijden met wat grondstoffen. Niet veel, want ik heb bijna alles net opgemaakt. Ik word aangevallen door iemand die maar een beetje sterker dan mij is (A) Maar liever een van jullie dan hem de grondstoffen geven :P Graan wil ik wel een deel van terug maar rest mag je dan houden XD

Markm

Je kunt het mij wel sturen :P
Dan stuur ik het morgen wel weer terug :P

Insanity

Hij had me ook al gescout, alleen toen had ik dus like 500 knuppels thuis staan. Waarschijnlijk wil hij die aanvalspuntjes graag hebben XD

Oh, en hoera voor het farmen met kolonisten XD

Lan

Je mag mij best wat grondstoffen sturen  :-X

Insanity

Handelaren 0 / 10

Fuuuuuuuuuu XD

Insanity

Mmh, toch maar goed dat ik die ontweken heb  (A)

Markm

Stelletje .....'s even aanvallen als ik weg ben XD
Jammer dat er zo weinig te halen valt (A)

Insanity

*Zucht*
3x aangevallen door dezelfde persoon. Als ik zie waarmee hij aanvalt zou ik hem best kunnen counteren, maarja, hij is top 100, dus dat doe ik maar niet XD

Oh, en hij staat in de top 10 overvallers. Dus ik ga maar wat schuilplaatsen bouwen dan XD

Stefano

Bah. Nu ook aangevallen>.< Gelukkig is er niet veel weggehaald, maar blergh. Stomme vrouw>.<

Edit: Hmm, wie had er nog meer last van die B&T Alliantie. Daar behoorde zij dus bij >:(

Insanity

Ik niet. B&T heeft last van mij  (A)

Stefano

Bah. nu ben ik door zo'n B&T'er gescout>.<

Insanity

Stefano

Door InHolland aangevallen en door ChristinaRose gescout

Insanity

Ah, met ChristinaRose kan ik wel wat regelen. InHolland heb ik al een paar keer gescout, die kan ik wel platgooien als hij even niet kijkt  (A)

Stefano

xD Tsja, leuk als je ook nog zo kunt spelenxD Eigen schuld, dikke bultxD

Edit: Dat mijn graan weggaat, maakt niet uit. Daar heb ik nog 2700 units van, maar voor de rest heb ik te weinig. Daarom is het irri dat ik aangevallen werd ook al is er weinig verloren gegaanxD