Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Toetatis donder <3 <3 <3 <3

Drakinnetje

ah weer leuk, je hebt een farm, farm gaat bij een ally, daar natuurlijk heel erg zeuren, en nu valt de ally me aan.
Gelukkig doen ze het nog steeds zonder resultaat al heb ik geen zin er continu achter te zitten.

Het is jaari die ik aanval als farm, iedereen is welkom dat ook te doen.

Insanity

Liever niet. Ligt ietwat uit de richting en W.S. is ook niet niks ..  (A)

Mijn Residentie is nu trouwens 10. Dus ik kreeg lekker veel grondstoffen van de opdrachtgever  ^-^

yago

verdorie, vergeten die 10 knuppels voor zo'n 12 uur weg te sturen, en mijn schuilplaatsen nog steeds stuk te laag, al heb ik nu 10-6-1

Insanity

Ik heb helemaal geen schuilplaats meer. Al lang afgebroken  :P

Maar ik ga ook maar eens een aantal (50-100) paladijnen maken denk ik  :)

Lan

Ik zit op -7, 168 en ik ben een GalliĆ«r  ^-^

Insanity

Mmh. Dat valt ook wel mee qua afstand voor mij  :D

Insanity

Stefan, het is dat jij het bent, anders waren je pakhuizen allang helemaal leeg ipv helemaal vol geweest  (A)

Stefano

Ja zeg >:( ik ben niet steeds thuis om iets te doen :( pas op mijn com kan ik wat doen :(

Erwipro

Jeuj nog 38 minuten en al mijn grondstofvelden staan op 5 :D

Stefano

Pff. De mijne staan nog niet eens allemaal op 2 XD Wel nu zwaardvechters aan het onderzoeken 8)

Insanity

Mja, graanvelden zijn allemaal 6 of 7, andere bijna allemaal 8. Maar ik steel genoeg om dat te compenseren.

Ben nu trouwens een hele alliantie aan het aanpakken. Ze stellen niet veel voor, maar toch  (A)

Drakinnetje

een 1 of een 2 persoons alliantie.

En WS komt weer bij me langs

Insanity

5 persoons  (A) Alleen. Er zijn 39 knuppels omgekomen in de aanvallen die ik vannacht verstuurd heb  :(

Shaddow

oeh oeh oeh oeh

Laarzen van de huurling biatch :3.

Mijn uitrusting:
Looted:
helm der regeneratie - +10 gezondheidspunten per dag
lichte borstplaat - +500 kracht
kleine zwaard der zwaardvechters - +500 kracht +3 aanval en verdediging voor elke zwaardvechter
paard: snelheid verhoogd naar 14 velden per uur.
Gekocht:
Kleine map - 30% sneller terugkeren
laarzen van de huurling - +25% op de basisnelheid van legers over een afstand van minimaal 20 velden.

^-^

:3.