Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Citaat van: Insanity op 12 juni 2011, 20:15:28
Ik doe mijn held liever sterker maken, zodat hij meer avonturen kan doen in korte tijd  :)
Ben ik ook net achter gekomen ::)
Ik ben alleen nogal langzaam op gang gekomen doordat ik sommige dingen niet wist. Hoe ik mijn held bijv. op grondstoffen zet :P
En nu kan ik telkens geen troepen maken omdat ik toch telkens aangevallen word door mijn buurman. En ach, hij steelt toch niks. XD

Shaddow

Is je held sneller als hij meer kracht heeft?

of dat hij minder schade krijgt?

Markm

Shaddow

Ah.

maar ik had ook items geloot.

ik heb nu grondstoffen op 12 en kracht op 12, en nog 1000 aanvalskracht erbij van items die ik geloot heb :3.

En ik heb een helm van generatie ^^.

Insanity

Citaat van: Erwipro op 12 juni 2011, 20:23:54
Ben ik ook net achter gekomen ::)
Ik ben alleen nogal langzaam op gang gekomen doordat ik sommige dingen niet wist. Hoe ik mijn held bijv. op grondstoffen zet :P
En nu kan ik telkens geen troepen maken omdat ik toch telkens aangevallen word door mijn buurman. En ach, hij steelt toch niks. XD
Deadoralive? En met hoeveel?

Erwipro

Ik heb grondstoffen op 20 en vechtsterkte op 900 :P De rest op 0 want ik val toch niet aan en verdedigen, ach. Er wordt nooit wat van me gestolen, want ik krijg alleen knuppie-aanvallen.
En ik heb een emmer. Die kan ik alleen gebruiken als de held dood is, dus ik denk dat het een levendmaak-emmer is. :o Er staat alleen bij dat ie mn held 'wakker maakt'. :P

Insanity

Mmh. Ik zal hem eens proberen te scouten .. :P

Erwipro

Citaat van: Insanity op 12 juni 2011, 20:29:38
Deadoralive? En met hoeveel?
Ja die. En dan met euh. Hooguit 50 knuppies per keer.

Erwipro

Nee wacht. 200. :P Maar wel meestal 50. En ook wel een keer 10 paladijnen, maar dat is maar 1x geweest.

Insanity

Het leuke van knuppels is dat ze helemaal niet kunnen verdedigen  (A)

Erwipro

Oh haha. :P
Ik vroeg me af he. Ik heb ooit bij een avontuur 5 equites legati gevonden, zijn dat scouts? Of kunnen ze verder ook nog wat?

Insanity

Ik kan 200 knuppels doden met ik denk 30 troepen die dan doodgaan bij mij (A) Mja, paladijnen is een ander verhaal. Die zijn kut :P

En ja, dat zijn scouts  :)

Insanity

Je bent al lekker op weg qua troepen hea Stefan .. (A) Beetje veel grondstoffen over alleen. Zonde :P

Stefano

Haha ja. Kreeg ook nog 3 extra verdedigers van een avontuur XD
Maar hmm, ik ben nu bezig mijn gebouwen te opwaarderen. Wil ook voor de zekerheid aanvalstroepen :)

Insanity

Toeters. Als Gallier Toeters  :P

Ik ga trouwens die van 92 vlakbij je even aanvallen. Hij heeft troepen staan en die moeten dooooooood  :D