Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Travian spel

Gestart door Drakinnetje, 24 mei 2011, 23:09:41

Vorige topic - Volgende topic

Insanity

Mja, zo snel mogelijk verkenners ontwikkelen en min. 1 maken. Dan krijg je tenminste te horen wanneer je gescout bent, anders niet. Want ik heb Stefan stiekem al een aantal keren gescout  (A)

Stefano

Ow zo. En waarom mij in hemelsnaam scouten :-\
Pff, eerst maar genoeg GS hebben om mijn Acadamie op te krikken

Insanity

Je kunt er niet op mikken. Maar als je niks kiest als doelwit dan kiest ie willekeurig iets en dan kun je ze wel raken :)

Insanity

Citaat van: Stefano op 14 juni 2011, 22:59:43
Ow zo. En waarom mij in hemelsnaam scouten :-\
Pff, eerst maar genoeg GS hebben om mijn Acadamie op te krikken
Anders staan mijn scouts maar een beetje niks te doen. En het kan geen kwaad. Ik val je toch niet aan :P Gewoon kijken hoe je vordert :P

Stefano

Ik vorder toch niet hard XD Vind het altijd beetje leuk om wat rustig aan te doen en de dingen die ik belangrijk vind om te krikken XD

Markm

Dan wordt ik straks ook gescout...
Ik ben benieuwd ^-^

Insanity

Ik vind het leuk mensen te irriteren met mijn aanvallen. Van die leuke berichten die je dan krijgt .. XD

Markm

Dat is en blijft natuurlijk leuk :P

Insanity

CiteerBeste Insanity04,

Graag zou ik zien dat u de aanval op mijn dorp nog intrekt, waarna wij verder kunnen onderhandelen over de positie waarin ik mij nu bevind, met betrekking tot de aanval.

Met vriendelijke groet

Geweldig XD

Markm

Dacht al dat het aan mijn internet lag :(

Edit: Doet het alweer gewoon XD

Markm

Oh, ja, mijn internet was gewoon traag :
Hij is nog steeds traag bij mij, maar WvW niet :(

Heeft er hier overigens nog iemand graan nodig?
Heb een klein beetje een overschot en krijg het niet echt gauw op met 160 productie :P

Insanity

Mmh. Waarom kosten die kolonisten zoveel graan. Hoe wil ik ook 5200 x 3 graan bij elkaar sprokkelen als mijn graanproductie iedere dag like met 50 daalt XD

Markm

Lees mijn edit eens (A)

Ik heb echt veel graan en heb het momenteel niet allemaal nodig

yago

Ik denk erover om opnieuw te beginnen  :( Ik vind het niet leuk gefarmt te worden, al word er niet veel meer meegenomen. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg voor waar ik nu lig...

Insanity

Hoeveel heb je over Mark, en wat moet je ervoor hebben?  :P