Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Roandraak

Ik ga even navragen of ik een contract met je aan mag gaan en of ik je betrouwbaar genoeg bent.
Misschien kan je op bukkit kijken of er bepaalde plug-inns zijn waar je iemand premium/non premium mee kan maken. Dan mag je wel mee doen maar ben je geen premium en dan kan je wat minder dingen?
Edit:Wood tier gaat 5,45 kosten maandelijks. (21% VAT (BTW))
Als we 5 personen vinden, is het 1,09/maand pp, dat is redelijk te doen :P

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

GBMN

dat kunnen we doen ja, maar wat stel je je daarbij voor dan

creative wil ik sowieso niet toestaan, voor niemand. (bij survival denken mensen ten minste na over wat voor creaties ze bouwen en heeft een gebouw van overzienbare grote ten minste ook nog aanzien, bovendien is de server in creative veels te snel volgebouwd)

Anti-griefing plugins: niet nodig, we gaan hem white-listen lijkt me en ik vertrouw hier iedereen goed genoeg.
ideeën? (want ik heb zelf geen zin om veel meer als 1 euro per maand erin te steken)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Roandraak

Misschien is het leuk om een currency plug-inn te nemen. Je kan dan geld verdienen door bijvoorbeeld het mijnen van ores (niet van simpel steen) of het verslaan van monsters. Dit kan je weer gebruiken om spullen te kopen uit de kisten van anderen.
1 a 2 euro per maand vind ik te doen. Met 3 spelers heb je dat er al uit.

Anti-griefing zal idd niet nodig zijn, hoop ik. Creative ook niet, dan staan er in een mum van tijd groteske dingen terwijl ik het leuker vind om daadwerkelijk moeite te moeten doen voor de grondstoffen. En met dat premium weet ik het nog niet wat voor voordelen daar aan verbonden kunnen zitten XD

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Lanizae

over het grootste gedeelte van wat julie zeggen heb ik geen verstand, maar als we op deze server ook potjes zouden willen spelen moeten we zoiezo meer dan 3 man hebben, dus dan zal het al helemaal een lage prijs zijn als we het geld splitten.

GBMN

Het valt maar te bezien hoeveel mensen er komen, maar ik denk dat er meerdere mensen hier minecraft hebben.
Ik denk dat het verstandig is om eerst gewoon een survival server op te zetten, waar we gewoon een leuk dorpje kunnen bouwen en dan kijken of we spelletjes gaan spelen.

Currency plug in: dat vind ik altijd maar stom, gewoon zelf je eigen materialen bij elkaar sprokkelen of ruilen (of nog beter: samen bouwen) da's het leuke aan minecraft

Lanizae Anti-griefing is beveiliging tegen dat anderen je gebouwen slopen of je kisten leegstelen omdat ze dat leuk vinden of omdat ze zelf materialen nodig hebben. Bijvoorbeeld door bouwrechten van een bepaald gebied of automatische logs wie welk blokje voor het laatst heeft geplaatst/veranderd. Op de meeste servers is dat een groot probleem, maar omdat iedereen hier elkaar kent hoeven we dat niet te doen denk ik.

Roandraak

Misschien iets wat het weer permanent op zonnig houdt?
Servers willen nogal moeilijk gaan doen als het gaat regenen, vooral als er nog bliksem bij komt ook.

GBMN

Citaat van: roandraak op 16 januari 2013, 12:13:30
Misschien iets wat het weer permanent op zonnig houdt?
Servers willen nogal moeilijk gaan doen als het gaat regenen, vooral als er nog bliksem bij komt ook.
daar heb ik nou nooit last van ;)

Roandraak

Ik hoorde dat we 3 personen hadden (met mij er bij) nog andere vrijwilligers? Ik wil eigenlijk niet meer dan 2 euro p/m hier aan kwijt zijn :)
Ik kan trouwens gewoon doneren aan je, dus wanneer komt de server er? :)

AndreasWolf

Hallo, heeft er iemand hier verstand van Bukkit? Ik zit met een probleempje namelijk. Reageer of PM me please (het liefst beide, dan denk ik eraan)!