Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Joe.

Floris

Ja maar jullie moeten Terraria spelen want dat is veel awesomenenener en ik kan hosten met Hamachi :D

Roggie

Wat wat is er mis met portforwarden? ._.
Joe.

Roandraak

Citaat van: Flooros op 26 maart 2012, 14:28:24
Ja maar jullie moeten Terraria spelen want dat is veel awesomenenener en ik kan hosten met Hamachi :D
Hamachi komt er bij mij niet meer in. Gooit mijn internet zo door de war dat ik dagelijks minimaal een half uur geen internet heb. Creeert namelijk een 2e internetverbinding en als je 1e verbinding maar dan ook even weg is snapt die het niet meer.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Floris

Mja bij mij werkt t gewoon dus volgens mij zou ik dan je internetverbinding checken en ligt het niet per se aan Hamachi :P

Daeron

Ik ben al een goede twee jaar verslaafd aan de epicness die Minecraft is. Ik bouw graag dingen met vrienden, en nog veel meer. Ik ben ook Co-Owner bij een Minecraft Server van een Britse vriend, hij heeft een bukkit server gekocht, en ik heb alle plugins geinstalleerd, geconfigureerd en de permissions geschreven.

Ik heb ook mijn eigen server, deze staat niet 24/7 maar het ik gebruik het wel is op met vrienden op te spelen.

Ik heb een goede internationale vriendenbasis opgebouwd door Minecraft, dus heb ik erg veel te danken aan dit spel.  (A)

EMIBH

Ik ben tussen andere dingen door bezig met een klein projectje in Minecraft:

(Het plaatje linkt je door naar de Planet Minecraft Pagina.)

GBMN

wow ik ben niet de enige minecrafter hier :P
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Alexxje

Citaat van: GBMN op 17 augustus 2012, 21:44:57
wow ik ben niet de enige minecrafter hier :P
Absoluut niet.
Al ben ik een falende minecrafter.

Daeron

Zou iemand geintresseerd zijn in om de map Walls met me te spelen? Als we met genoeg mensen zijn kunnen we 4 teams van 3 hebben.  (A)

http://www.youtube.com/watch?v=HLeXP15vkcM

Sil

Kinderen in mijn klas zijn zo verslaaf dat ze hier in de pauze over praten  XD

GBMN

Bassie_ui

Alexxje

Citaat van: Daeron op 19 augustus 2012, 16:15:25
Zou iemand geintresseerd zijn in om de map Walls met me te spelen? Als we met genoeg mensen zijn kunnen we 4 teams van 3 hebben.  (A)

http://www.youtube.com/watch?v=HLeXP15vkcM
Ik wil wel (maar dan moeten mijn teamleden ook niet té hard op me rekenen XD)

Overigens wil ik eigenlijk ook wel een gewone survival doen met een paar mensen. Puur omdat ik een schijterd ben en daar over moet raken. Maar euh, alleen zal dat niet lukken xD

GBMN