Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Games die nog moeten komen

Gestart door Jonasz, 23 februari 2011, 10:21:28

Vorige topic - Volgende topic

Kaasje

Ik heb geen PS3 of XBox, dus ik ga hem zeker wel kopen. Hoor er erg veel goeds over en de trailer ziet er wel cool uit. Ik haal hem alleen niet op de releasedate binnen, want ik denk dat ik 'm voor sinterklaas vraag :P
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Roggie

Joe.

Bassie_ui

Kaasje

Indeed. Uitje laat maar weer eens zien dat hij een wijs man is. Plus als ik hem voor Sinterklaas krijg, betaal ik helemaal niets zelfs :P

Ik ga wel eens releasedaten, though, waarschijnlijk bij Tomb Raider 9 8)
DIES IRAE DIES ILLA

Rob

Roggie

Joe.

Bassie_ui

Ik werk zeer zeker voor m'n geld, maar dat neemt niet weg dat 60 euro duur is.

Ralmuski

Werken voor je geld =/= teveel geld uitgeven aan dingen. :P

Ik release date alleen voor Swtor, maar ik zit dan nog net in China, dus wellicht ga ik niet veel meedoen aan de early acces van mijn CE. Maar daar had ik het toch al niet voor gedaan.

Remus457

Citaat van: Kaasje op 10 november 2011, 16:56:39
Oh, dat soort games kunnen altijd nog prima vermaak zijn hoor, Ralinde :P Ze doen alleen tegenwoordig vaak hetzelfde en niets nieuws, maar daar is verder niet zoveel mis mee ;)

Dus... Niemand morgen in de rij voor Skyrim of L.A. Noire PC versie dus? En iemand in de rij gestaan voor MW3?
Pre-order van Steam. Kon spelen vlak nadat de server open ging.

Kaasje

Citaat van: Remus457 op 11 november 2011, 14:42:47
Pre-order van Steam. Kon spelen vlak nadat de server open ging.
L.A. Noire? Ja, ik twijfelde of ik zou pre-orderen :P Maar toch maar niet gedaan.
Hoe is Skyrim trouwens? Ik heb de trailer net even gekeken en toegegeven, het ziet er wel écht ziek episch uit :P Dus twijfel is er weel xD
DIES IRAE DIES ILLA

Floris

Ralmuski

CiteerGreetings Ralmuski,

Your account has been selected to participate in an upcoming Star Wars™: The Old Republic™ Beta Weekend Test. If you have previously tested or are currently participating in an ongoing test, you will be invited again. Additional details for this upcoming test will be announced soon.

:D :D :D

Kaasje

Woh, awesome, Terence. Dat is echt cool :D
Citaat van: Flooros op 12 november 2011, 13:26:31
IK WIL SKYRIM
Ja, stiekem best wel heel erg +1, nadat ik de trailer gezien heb (A)
DIES IRAE DIES ILLA

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon