Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Games die nog moeten komen

Gestart door Jonasz, 23 februari 2011, 10:21:28

Vorige topic - Volgende topic

Nobody

Binnekort komen deze 2 games uit:

World of Warcraft: Mists of Pandaria en Guild Wars

Ik weet niet welke van de 2 ik wil spelen..
Zoooo verleidelijk.. MMO'S zijn echt gevaarlijk.. ik durf echt niet aan te beginnen...........................
404 Error - body not found

Rob

Sil

Ralmuski

Citaat van: Daeron op 17 augustus 2012, 01:10:50
Command & Conquer Generals 2, gaat de RTS helemaal vernieuwen, gaat zelfs de Frostbite 2 engine van Battlefield gebruiken, doet EA toch nog iets goeds met C&C :p
Eerst zien, dan geloven. :P

Citaat van: Nobody op 17 augustus 2012, 01:16:30
Binnekort komen deze 2 games uit:

World of Warcraft: Mists of Pandaria en Guild Wars

Ik weet niet welke van de 2 ik wil spelen..
Zoooo verleidelijk.. MMO'S zijn echt gevaarlijk.. ik durf echt niet aan te beginnen...........................

Ik zou GW 2 kiezen. De eerste is slechts een uitbreiding, vast beter dat de vorige, maar niet zo nieuw als GW2, wat een heel nieuw spel is. Maar ik snap het, ik begin ook nog even niet aan een nieuwe MMO. Af en toe D3, Civ5 en LoL is al genoeg tijdsvulling. ;)

Daeron

Ik ben toch wel benieuwd naar E3 2013, nou al  :P

LoveRalph

In oktober dit jaar komt Assassin's Creed III :D

Kaasje

Citaat van: Daeron op 17 augustus 2012, 10:36:53
Ik ben toch wel benieuwd naar E3 2013, nou al  :P
Weinig nieuws dit jaar, dus volgend jaar misschien wat grote aankondigingen. Ben ook wel benieuwd inderdaad.

Ik heb Borderlands 2 gepre-ordered. Borderlands 1 was awesome, dus hopelijk wordt deel 2 dat ook. En daarnaast wacht ik nog steeds op Tomb Raider 9, maar die komt pas in maart :(
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

GBMN

BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Ralmuski

Bij 12 al?  ;D

Ik zit niet echt op nieuwe releases te wachten, ik heb geen tijd ervoor, dus laten ze maar lekker hun tijd nemen met die spellen. (A)

Stefano

Net de trailer gezien van Pokemon X en Y. Tuurlijk, het is weer Pokemon, maar ik ben benieuwd naar de 3d, hoe ze dat erin hebben verwerkt. Dus een van de twee ga ik halen 8)

Snape77

De trailer zag er inderdaad goed uit, het 3d komt prima tot z'n recht (in het filmpje in elk geval ;D)

Ralmuski

Heartless

Ik heb het ook gelezen ja. Klinkt goed! Want vroeger had ik geen flauw idee wat ik allemaal aan het bouwen was omdat het zo complex was, en ik was dan altijd ook na een tijdje failliet. XD

Meister

Ik speelde altijd met cheats en dan een supergrote stad maken en er rampen op af sturen XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Germelia

Ik zag het ook! Kreeg er spontaan weer zin in!