Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Hephaistion

Ik ook niet
ik wil andere dingen schrijven

Floris

Ik heb helemaal geen zin om wat dan ook te schrijven. :P

Mathidinkske

Ik heb geen zin om te schrijven als het alweer school is, want dan heb ik het ook te druk om te schrijven :P
Niet alleen wegens school, maar ook wegens verschillende forumspellen (spelen/leiden)

Mathidinkske

Hmmm... *wacht nog steeds op Dixies stukje*
Ik denk dat we misschien toch niet zullen klaar geraken :P
We hebben nog minstens 6 stukjes gepland en over 10 dagen is het al zover :-\

Dixie

Ja sorry Mathi, maar ik blijf het maar veranderen. Ben nog steeds niet tevreden over wat ik geschreven heb (A) Maar ik zal opschieten! Als het me lukt post ik het vanavond nog.

Dixie

Onder druk gepost (haha), maar het is er dan toch! Post 3 van het amazing verhaal van Mathi en mijzelf. Ik ga het waarschijnlijk nog wel een paar keer veranderen, maar jullie krijgen het idee nou wel alvast :P

Mathidinkske

Wow, wat een lang stukje :^O
*gaat ook proberen een lang en boeiend stukje te schrijven, maar kan niets besloven :P*

Dixie

Erg is dat hè, ik heb altijd wel vanalles in mijn hoofd zitten maar kan het nooit fatsoenlijk op "papier" krijgen  :-\

Mathidinkske

Citaat van: Dixie op 22 augustus 2008, 15:42:38
Erg is dat hè, ik heb altijd wel vanalles in mijn hoofd zitten maar kan het nooit fatsoenlijk op "papier" krijgen  :-\
Ik vind jouw stukjes stukken beter dan de mijne :D
Ik beschrijf alles te weinig, en schrijf nogal snel door, terwijl jij alles goed beschrijft. Maar als je nog eens een lang stukje schrijft, probeer enkele witregels in te voegen, zoals je deed bij je eerste stukie (A) Leest makkelijker (A)

Dixie

Ik ga het meteen wijzigen, ziet er idd uit als een behoorlijk saaie lange lap tekst :P

Mathidinkske

Oké... Waarom schrijven de andere teams al 2 tot 3 weken niets? :P

Erwipro

Komt door Floor. *hint*
*leest Dixie's stukje en vindt het wel cool* Alleen, 'aanlopen' is een Brabants woord, weet ik toevallig van een Brabantse studiegenoot die dat woord gebruikte terwijl niemand haar snapte :P
*gaat Mathi's stukje lezen*

Floris

*sigh* Oke, oke.. Ik ga wel wat doen :P

Mathidinkske

Citaat van: Erwipro op 23 augustus 2008, 23:52:22
Komt door Floor. *hint*
*leest Dixie's stukje en vindt het wel cool* Alleen, 'aanlopen' is een Brabants woord, weet ik toevallig van een Brabantse studiegenoot die dat woord gebruikte terwijl niemand haar snapte :P
*gaat Mathi's stukje lezen*
Vergeet niet te stemmen bij de poll bij ons stukje, en aan het einde voor ons nog eens bij de officiële poll (A)

Dixie

Oewww shit.. Dat klopt ja xD We zeggen hier altijd "hoe laat rijden we aan" en dan denkt iedereen uit het noorden meteen aan een ongeluk. Zucht. Mathi zal het wel niet gemerkt hebben omdat hij een Belg is haha ;P Daar word ik sowieso al vaak mee in de war gehaald.
*gaat aanlopen veranderen in vertrekken*