Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

jakarw

voor mij geldt exact hetzelfde...

Maiken

De dag nadat de inschrijvingen gesloten zijn. Bovendien stel ik voor dat we tot eind augustus ervoor nemen.

Mathidinkske

Voordeel van de verhalenwedstrijd is wel dat het niet uit maakt wanneer of hoe je op vakantie gaat, want er is een deadline en je kan in teamverband werken.

Jnusch

Oke. Mooizo, dan kan ik met een gerust hart meedoen :P

Mathidinkske

Ondertussen mag de eerste verhalenwedstrijd naar het archief toe :P

Hephaistion

whoehoe wij zijn eerst

jakarw

Woow ik vind het echt goed Jnusch en Heph!  :o super mooi geschreven, kben benieuwd naar de andere verhalen  O0

Hephaistion

en langzaam aan komen de toeschouwers kijken

wanneer wordt deze wedstrijd wat actiever??

Jnusch

Mwaha! Dankjewel :D.
Niet :P. Maar dat zou niet erg zijn voor ons (wel jammer, maar goed).
Ik ga denk ik morgen het volgende hoofdstuk schrijven. Alleen weet ik niet of ik het dan ook helemaal af krijg :(. Maar goed.

Hephaistion

jaah ik ga ook maar hoofdstuk drie schrijven *wou dat vandaag al doen*

Mathidinkske

Ik heb geen zin om te schrijven.
Dan moet dat morgen maar.
Of overmorgen.
Of overovermorgen.
Of de dag daarna.
Of de dag dáárna...

Floris

Ik wacht even op Erick's reactie, want ik heb NATUURLIJK allang was geschreven  ^-^

Erwipro

@Mathi, origineel idee voor het verhaal :)
Mag ik je aanraden om op de werkwoordstijden te letten? Je haalt namelijk heden en verleden heel vaak door elkaar, terwijl het allemaal na elkaar gebeurt..

Mathidinkske

Citaat van: Erwipro op 29 juli 2008, 15:49:24
@Mathi, origineel idee voor het verhaal :)
Mag ik je aanraden om op de werkwoordstijden te letten? Je haalt namelijk heden en verleden heel vaak door elkaar, terwijl het allemaal na elkaar gebeurt..
Inderdaad :P Ik schrijf automatisch in het heden, terwijl ik er aan moet denken in het verleden te schrijven... Erg vervelend :-\

Jnusch

Ik vind het stom dat niemand feedback geeft op de verhalen. Of niet echt in ieder geval. Mensen die niet meedoen. (Het kan ook zijn dat ik het ben vergeten, maar ik heb geen zin om alles terug te gaan lezen). En volgens mij moet de uiterlijke datum echt opgeschoven gaan worden, tenzij we nu opeens allemaal in een writing frenzy gaan komen ofzo :P