Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Erwipro

Ja, laten we het gaan opschuiven :P
Ik moet nog zoveel verhalen hier gaan lezen. Ik heb nu toch weinig te doen dus ik ga maar even mijn lijstje afwerken. Tot over een poos :P

Jnusch

Lekker saai. Ik heb wel alle verhalen van de verhalenwedstrijd gelezen :D (deze dus, niet de vorige :P). Best een prestatie, al vind ik ze geloof ik allemaal wel leuk.

Dixie

Ben dan wel een deelnemer aan de wedstrijd :P
Maarja, iemand moet reageren duss...
Ik vind de verhalen tot nu toe allemaal goed, vind het leuk dat iedereen een andere richting heeft gekozen ondanks dezelfde verplichte (rot)alinea (A)

Erwipro

Mee eens. Ik vond zelf de alinea wel grappig maar ik had geen idee wat ik ermee aanmoest, daarom was ik in de eerste instantie ook blij dat ik niet mee hoefde te schrijven, maar nu komt het wel goed, lijkt het :P
Misschien komt het rot-zijn van de alinea doordat het schrijven van historische fictie niet iedereen ligt ofzo :P

Jnusch

Ik vind het op zich wel meevallen als alinea hoor. Maar als 'ie nou gewoon in een niet nader genoemd ietsje was weggereden, dat zou wel fijn zijn geweest :P.

Mathidinkske

Citaat van: jnusch op 16 augustus 2008, 21:53:13
En volgens mij moet de uiterlijke datum echt opgeschoven gaan worden, tenzij we nu opeens allemaal in een writing frenzy gaan komen ofzo :P
Tja, Ik was op vakantie niet veel na de start van de wedstrijd, en Dixie aan de start van de wedstrijd :D
Maar nu zijn we allebei terug :P 2 volgende stukjes zijn al in de aanmaak!
Maar ik weet niet hoe het met jullie zit :P

Hephaistion

Is er iemand die denkt het verhaal op tijd af te krijgen?

Mathidinkske

Citaat van: Hephaistion op 17 augustus 2008, 11:50:25
Is er iemand die denkt het verhaal op tijd af te krijgen?
*steekt hand in de lucht*

Hephaistion

haha, nouja....volgens mij hebben wij het ook niet op tijd af.

Jnusch

Nee, denk ik ook niet. We moeten echt nog veel. Maar we zien wel hoever we voor 1 september komen.

Hephaistion

Anders beoordelen we gewoon op wat er is

Mathidinkske

Het ziet er naar uit dat het gaat aflopen zoals verhalenwedstrijd #1 :P
(Bijna) alle verhalen onafgewerkt, en conclusie dat ze te weinig tijd hadden :P

Jnusch

Op zich hebben wij het verhaal wel al af, als in, de outline. Als iedereen er nou voor zorgt dat ze dat in ieder geval de 31ste afhebben (en posten), dan heeft iedereen ook een idee over het einde enzo.

Hephaistion

als we het nou gewoon 1 maandje langer spelen

Floris

Ik heb gewoon geen zin XD