Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Jnusch

Opdracht staat er, hoop dat jullie er iets mee kunnen en het niet te kut is :P

Jnusch

Bij de opdracht ook de regels en richtlijnen gezet

Mus

Ziet er leuk uit Jnusch.
Ik ga het proberen te volgen in ieder geval.
Ben benieuwd hoe dit in zijn werk gaat tov de duo's oa.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Dankje :)

Over het algemeen wordt er zo'n beetje om en om gepost, of in ieder geval in gelijke mate. Maar misschien gaat het nu wel een keer helemaal anders :D ^-^

Koeks

Hoe kan ik in contact komen met mijn medeschrijver? (A)

Arende

Een PM sturen, dus een bericht dat kan door je medeschrijver even op te zoeken die staat vast wel in het inschrijftopic en links van het bericht staat dat je een bericht kunt sturen.

Jnusch

Als je nog iets veranderd wilt hebben aan het beginstuk, just let me know ;)

Shaddow

nou, ik baan mijn weg er wel omheen, maar het kan wel vervelend zijn voor sommigen als ze veel vrouwelijke personages willen gebruiken of ze maar 1 held hebben, het gaat er echt van uit dat de held met meerdere mensen op pad is.

Maar zoals ik al zei, ik schrijf er al omheen :P

Zo makkelijk versla je me niet!

Jnusch

Nou, je kan toch nog steeds vrouwelijke personages gebruiken? :P
En verder hebben mensen gewoon pech, als ik het allemaal zo vrij zou laten was er geen opdracht meer XD

Shaddow

ja daarom.

Het perspectief wordt alleen wel wat verpest.

grmbl.

Maar goed, mijn stukje zal zo klaar zijn, dus dan kan je zien of je het goed vind.

kan je je post trouwens weghalen of mij de kracht geven hem te veranderen? De naam er nu in veranderen gaat wat moeilijk namelijk :P

Jnusch

Citaat van: jnusch op 25 augustus 2009, 13:12:39
Als je nog iets veranderd wilt hebben aan het beginstuk, just let me know ;)

Shaddow

Alleen, een ding staat er heel vreemd.

Citaat van: jnusch op 24 augustus 2009, 11:36:44
In de verte zag hij dan eindelijk hun bestemming liggen. Hoeveel nachten waren ze nu al onderweg? Hij wist het niet - de tel was hij al dagen geleden kwijtgeraakt. De stekende pijn in zijn been was naarmate hun reis vorderde steeds erger geworden en hij hoopte dat er in het dorp iemand zou zijn die het kon genezen. De afgelopen week waren ze gedwongen een aantal keer per dag te stoppen, enkel om zijn verbanden te verschonen. Ook nu voelde hij het bloed aan zijn been plakken, nat en warm. Als het aan [...] had gelegen was hij vervoerd op de wagen, iets waartegen hij hevig had geprotesteerd. Hij was zich er terdege van bewust dat het hen ernstig zou afremmen en uiteindelijk was dat dan ook het enige wat de rest ervan kon weerhouden hem niet eenvoudig weg vast te binden. Tijd was kostbaar en ze waren niet rijk. In tegendeel, elke dag leek korter dan de voorgaande en dat was goed voelbaar aan de stijgende spanning. Wat als ze niet op tijd waren?
Het is heel vreemd wat er staat dat zoveel als "Als het aan hem had gelegen was hij vervoerd op de wagen, iets waartegen hij hevig had geprotesteerd.", dus hij wou het maar hij protesteerde er wel tegen :|

Kan ik daar in plaats van de naam iets anders zetten?

Jnusch

Ja, maar op de plaats van de puntjes komt toch nog een naam.

Als het aan Pietje had gelegen was hij vervoerd op de wagen, iets waartegen hij hevig had geprotesteerd.

En we weten dat de hij persoon iemand anders is. Bovendien, je snápt het toch.

Amilmarith

Mag de Hij veranderd worden in een Zij?
*just asking*

Jnusch

Liever niet. Als je met een hij kunt werken, dan heb ik dat graag. Moet je nou echt per se een vrouwelijk personage ervan maken, so be it.