Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

laura

Bij ons klopt het wel denk ik :P
We hadden van te voren een heel cool idee, maar uiteindelijk viel het heel erg tegen om het uit te werken :P

Ilsette

DAt had ik ook, ik wist geen verhaal meer te maken, maarja.

Rowena Inara

Het idee was echt cool. Maar bij deze schrijfwedstrijd heb ik geleerd dat het toch moeilijker is het concept uit te werken en de echte details op te schrijven.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Arende

Wij hadden echt een heel klein idee, zeg mar helemaal niet goed uitgewerkt maar gingen gewoon schrijven en bedachten dan wat. Opzich werkt dat beter want dan wil je niet meteen naar je uiteindelijke doel toe werken

Jnusch

Uhuh, dat werkt volgens mij ook het beste. Zo heb ik/wij (:P) Nixon ook afgekregen. Gewoon je onderbewustzijn aan het werk zetten 8)

Kaasje

Komt er nog een wedstrijd? Ik denk dat ik dan wel mee ga doen :)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Sprookjeswedstrijd is nu officieel afgelopen. Ralmuski en Floor hebben gewonnen :)

Jnusch

Alle verhalen zijn naar het archief verplaatst, waar jullie ze nog af kunnen maken als jullie dat willen. (doe maar :))

Vanavond haal ik het beoordelingen/poll topic weg.

Remus457

Doe je er vanavond ook weer een nieuwe inschrijftopic bij voor volgende wedstrijd?

Jnusch

Pff, hallo, zo snel gaat het niet hoor! :P Ik ga zelf komende vrijdag op vakantie, dus ik start er pas één als ik terug ben (= ong. 21 juli). Als iemand me voor is vind ik dat trouwens prima ;)

Remus457

vanaf 21 juli. doe maar...
dan ben ik juist net weg. voor 3 weken!
en ik wil zo graag meedoen.
hoe lang duurt het meestal dat inschrijven?

Jnusch

Ik weet niet. Misschien dat ik 'm wel deze week al open en dan ergens dan begin... of aan het eind van de vakantie... Dat wordt 'm denk ik. 22 juli openen, 24/25 augustus beginnen.

Erwipro

Ik vond 'et een coole wedstrijd. 8) Heeft iemand jou al bedankt voor het leiden enzo? :D

Jnusch

Uhuh, ik ook, al waren er maar zo weinig verhalen af :P

Nee  :(

Lianne