Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Jnusch

Leuk stukje Morana :) Hebben jullie al een titel? Ennehm, volgende keer even het aantal woorden ;)

Oh, en eigenlijk zou ik jullie minpunten moeten geven voor die afschuwelijke naam :P

Morana

Citaat van: jnusch op 29 april 2009, 13:49:20
Leuk stukje Morana :) Hebben jullie al een titel? Ennehm, volgende keer even het aantal woorden ;)

Oh, en eigenlijk zou ik jullie minpunten moeten geven voor die afschuwelijke naam :P

Dankje
Nee nog geen titel
Ok, zal ik doen
Ja, maar das wel een echte oude naam.. plus... ik heb er nog een extra reden voor.. laten we eens kijken wat wiki erover zegt.. "in de Romeinse mythologie was Janus de god van het begin en het einde, van het openen en het sluiten." ;)

LolaxLita

Ik ga reageren denk ik Morana eerst nog even lezen kom er pas net achter  :-[ *schaam schaam*

LolaxLita

Okee laat ik maar eerst even stemmen in spel 50, heb ik dat ook weer gehad, en dan kan ik al mijn tijd besteden aan het verhaal  :D

Zabulus

Onze titel wordt "De vloek der vloeken"

Brokie

geniaal stukje Zab! s een keer wat anders. 

Ralmuski

Erg ehm, 'sprookjesachtig'...  ::)

*duikt onder de douche en gaat dan ECHT zijn stukje overtypen op de pc met word zodat ik de woorden kan tellen* ;)

Jnusch

Citaat van: Morana op 29 april 2009, 14:22:04
Dankje
Nee nog geen titel
Ok, zal ik doen
Ja, maar das wel een echte oude naam.. plus... ik heb er nog een extra reden voor.. laten we eens kijken wat wiki erover zegt.. "in de Romeinse mythologie was Janus de god van het begin en het einde, van het openen en het sluiten." ;)

Je sais, je sais, janushoofd enzo ook. Het past ook wel bij het verhaal alleen, ewh :P

Inuzuki

Inuzuki

Haha, dit is echt moeilijk, ik heb ook het idee dat mijn stukje heel saai is  :P

Ralmuski

Zo, ik heb het ook af! :D

@Inu: wat heb jij tegen walvissen?  De beste vriend van een neef van een collega van mij is toevallig een walvis hoor.  ::)

Jnusch

Inuzuki

Ja, dat er nou in de krant het woord walvis stond en dat hun dat als scheldwoord zagen lang lang geleden, daar kan ik toch niks aan doen?

Ralmuski

Nou vooruit dan maar. :P
Ik ben al lang blij dat ik ook begonnen ben.  8)

Ilsette

En ze wist nog wel dat walvissen mijn lievelingsdieren zijn.  :'(