Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

LolaxLita

Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar ik vind dat ik beter mee had kunne doen in de plaatst van Stein, hij zei net tegen me op MSN dat hij niet eens wist dat die wedstrijd al was begonnen ::)

.. en ik denk ook niet dat hij heel actief zal zijn, want nu reageerd hij niet meer (en ik kan al raden wat hij aan het doen is..  :-\...)

Maarja, wie weet, misschien besluit hij ooit nog dat hij actief mee wil gaan doen =S

.. maar ik baal nu wel, heb zeeen van tijd, en kan de hele dag actief bezig zijn terwijl sommigen die wel mee mogen doen nog geen bal gedaan hebben  >:( Srry dat ik zo loop te zeiken, maar ik baal baal baal nu echt  :'(

Jowelle

Brokie

zullen we de aantal woorden maar ff omhoogschroeven? we zitten al op de helft, zo is er voor ons na 2 week geen uitdaging meer... (A) :P

Erwipro

Noujazeg XD Het is ook een vaardigheid om zo te schrijven dat anderen nog zin hebben om mee te lezen :D

Erwipro

Oja en verder ben ik van mening dat jij ook NaNoWriMo moet gaan proberen :D

Brokie

omdat ik gewoon veel schrijf of omdat ik leuk/goed schrijf?

Jowelle

Citaat van: Erwipro op 27 april 2009, 00:17:44
Oja en verder ben ik van mening dat jij ook NaNoWriMo moet gaan proberen :D

wat is dat dan?

en volgens mij als je begint te lezen wil je niet meer ophouden :)

Erwipro

NaNoWriMo = National Novel Writing Month = een schrijfevenement waaraan heel veel mensen van all over the world aan meedoen en dan allemaal 50000 woorden in 1 maand gaan schrijven. Vorig jaar hebben Amil, Lianne en ik NaNoWriMo gewonnen en Janusch, Jakar, Naantje, Ger & Golo hebben ook meegedaan ;D En het is zooo supercool ;D Eigenlijk moet iedereen het hier proberen want iedereen die hier zit zou wel iets met schrijven moeten hebben :D

Jowelle

ik heb hem gesplitst voor alle luie lezers  :P

Arende

@jnusch niet denken dat wij er nog niet mee bezig zijn alleen angel is momenteel op vakantie maar daarna posten we wel gewoon hoor!

Rowena Inara

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Arende

heb wel een voorlopige titel??

De vloek van het Magische Meer

Jowelle

yes, er zijn al twee mensen die het heel verhaal hebben gelezen!

Edje: ging even iets fout :P

Brokie

al 4 hoor, je moet onszelf niet vergeten :P

Jnusch

Ik lees alles  8) (goh)

@ Arende, ik denk dat jij je stukje maar gewoon moet posten, Angelique heeft daar vast geen problemen mee, en dan zijn jullie tenminste op weg. Ik weet dat ze op stage is, dus ik neem jullie verder niets kwalijk. Al beginnen jullie in de laatste week pas :P

@ Lola, ik zal erover nadenken. Op zich is het vreemd dat Stein niet wist dat het al begonnen was, aangezien hij net als alle anderen een pm heeft gekregen. Verder kan ik er niet veel aan doen en bovendien is het niet voor niets dat de wedstrijd 2 maanden duurt, dat geeft mensen de tijd om aan hun verhaal te werken. Ik snap dat je het vervelend vind, maar deze reactie vind ik niet zo leuk. Als je wilt staat het je sowieso vrij om zelf in een verhaal te gaan schrijven hè ;). (daarvoor hebben we alle verhalentopics immers). Volgende keer doe je gewoon mee :).