Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Jnusch

Ja, het was een beetje naar aanleiding van jullie :P
Maar aangezien ik het nu pas zeg mogen jullie er wel overheen gaan, 15000 woorden ofzo overleven we ook wel (tenminste, ik neem aan dat jullie al wel over de helft zijn? :P).
Het geldt gewoon voor de rest :D

Jowelle

Nou, we gaan voor de 50.000, maar we kunnen anders wel alleen het sprookje posten -of dat jullie alleen dat beoordelen- en het verhaal eromheen niet ofzo?

Jnusch

500000, waarom dat in godsnaam? :P
Ik had wel al gezegd dat de richtlijn 10000 woorden was, en het gaat ook inderdaad om het sprookje. Misschien kunnen jullie het hele verhaal dan in het verhalenboard zetten, en hier alleen het sprookje. Dat is toch datgene dat beoordeeld gaat worden ;)

Jnusch

Oké, ik zal het nog even een keer herhalen voor iedereen: HET IS DUS DE BEDOELING DAT JE ONDER JE POST ZET HOEVEEL WOORDEN DIE TELT EN WAT DAN HET TOTAAL IS.
Danku.

Jowelle

Oke, bij deze dus; We posten wel het hele verhaal, maar hetgene dat beoordeeld moet worden is dikgedrukt en zal idd waarschijnlijk niet zoveel woorden worden Jnusch. Dit zodat mensen wel het hele verhaal kunnen lezen, maar zich zeker niet verplicht voelen. Ik wil wel benadrukken dat de verhalen echt bij elkaar horen en dat er later in het verhaal vanuit beide verhaallijnen word toegepitst op een en hetzelfde..

Ik heb in al mijn stukjes het nu aangepast, Brokie zal dit binnekort ook doen en dan passen we de woordentelling aan.

Jnusch

Oké :)
Nouja, ik lees sowieso wel alles, dus waarschijnlijk zal jullie beoordeling ook zo'n beetje over alles gaan, maar gaat om het idee hè :D

Jowelle

Jnusch

Waar blijft iedereen eigenlijk allemaal met z'n verhalen zeg? :( Zo gaat iedereen echt 5en scoren  ^-^

Erwipro

Alsof we nog maar een paar dagen hebben.
En wij zijn toch goed bezig? Als in, de eerste paar dagen hebben we wel gepost. Alleen ik moet nu even wat cools verzinnen en dat duurt lang.

Jnusch

Het was ook niet zozeer aan jullie gericht, maar dat jullie dat nou niet doorhebben  ::)

Maar goed, er zijn nog een heleboel groepjes die pas 1 (of 0) keer iets gepost hebben. En nu is er nog geen tijdsdruk, maar als je op een gegeven moment niet begint kom je wel in tijdsnood. Bovendien verveel ik me en ben ik met SOG bezig :D

Lianne

gerdien heeft ergens een stukje staan dat ze nog moet afmaken en posten dus daar wacht ik op :P

Ralmuski

Dash je moet *kuch* woordentellen *kuch*  (A)

Arende

ja ons stukje was gepost maar die owrdt toch nog aangepast dus die is weer weg!

Jnusch

Arende

yeeeey angel gaat hem nu plaatsen:D