Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

::)  ;D

(Voor mensen die Survivor niet kennen, twee ex-survivors spelen hoofdrolachtig)

the Villain

Vanavond finale, morgen helaas pas kijken. Laat Rob in godsnaam winnen XD
Citaat van: Skunki op 14 mei 2011, 13:15:29

:P

Lan

Voor mij qua winnaars:

Phillip: Beste seizoen ooit  XD
Rob: Saai seizoen met een terechte dominante winnaar (Thailand 2.0)
Ashley/Natalie: Ergste coattail-winnaars ooit, en dan ook nog domme. Slechtste seizoen ooit  :P

Redemption:
Matt: Lame seizoen en dan komt RI zéker terug als twist.
Mike: Zou ik een terechte winnaar vinden maar dan slaat het nergens op dat hij nooit aandacht heeft gekregen.
Andrea: Net iets minder lame dan Natalie/Ashley
Grant: Lame  :P

the Villain

Ik hoop Rob of Philip, denk Matt :(

Hoeveel minuten denken jullie dat Russell krijgt ondanks zijn 17e plaats?
3?
In ieder geval hoop ik niet dat ze volgend seizoen naar Samoa gaan.

the Villain

Blij dat Rob heeft gewonnen :)
Maar wie gaan er terug komen?
Iemand geruchten gehoord? Ik meende Erik uit Micronesia te herkennen :P

edit: Matt vs Erik?

Lan

Ik zag inderdaad meerdere shots van Erik uit Micronesia. Ben ik niet echt blij mee  XD

Ik hoop zelf op twee sterke vrouwelijke spelers (Cirie, Sandra, Parvati, als het echt moet Amanda  :P), maar gezien Probst vrouwen haat zal dat wel niet gebeuren. Als het Erik is dan verwacht ik dat een of ander ander iemand die genaaid is door een twist of zijn eigen stommiteit tegen hem speelt.

Skunki

ze moeten kappen met die joining players..

Lan

Citaat van: Skunki op 17 mei 2011, 13:27:46
ze moeten kappen met die joining players..

Als ze weer zulke lame spelers hebben als dit seizoen vind ik het niet heel erg. Ik vond dit denk ik de slechtste cast ooit. Fiji en Cook Islands zijn de andere kanshebbers maar die hadden tenminste nog een paar goede spelers/opvallende types.

the Villain

Ik denk dat dit seizoen zonder Rob en Russell waarschijnlijker saaier was geweest ja.
Ik vond dit seizoen bijv. beter dan Nicaragua.

Oh en er zijn nog andere spelers te zien dus maak je maar niet druk.
En dan mijn redenering bij de twee terugkerende spelers:
Rob en Russell waren rivalen. Maar ik kan me geen anderen rivalen herinneren die ik terug zou willen zien.
Ik denk ook niet dat ze winnaars zullen vragen aangezien de terugkerende spelers ook terugkomen voor redemption. Dat is niet echt iets voor een ex-winnaar.

Dus toen las ik iemand battle of the sexes opperen en dat lijkt me dus wel een mogelijkheid.
Dan las ik ook nog op sucks dat Rob C. vreemd had gedaan bij de reunion waar men uit suggereerde dat hij een van de twee terugkerende kandidaten was en dan denk ik dat de meest logische vrouwelijke kandidaat om terug te vragen Cirie zou zijn.

Lan

Bij best players to never win scoren Rob C. en Cirie wel hoog, dus dat klinkt wel logisch ja i.v.m. redemption.

the Villain

Ik hoop het in ieder geval. Rob is bijna gewoon een nieuwe speler aangezien hij er al heel lang niet meer bij is geweest.
En Cirie verdiend het gewoon aangezien ze een soort van genaaid werd in S16 met een F2 ipv een F3.

Lan

Cirie is eigenlijk elke keer best genaaid. Ze is er nooit op een normale manier uitgestemd, ze had gewoon pech dat Tom een idol had in HvV en dat Danielle mazzel had met haar vuur. Eigenlijk best bizar dat een dikke, niet jonge huisvrouw die bang was voor bladeren er nog nooit echt is uitgestemd  :P

the Villain

En Rob C. was eigenlijk ook best genaaid in AS :P
Ik bedoel hij zat in een tribe zonder winnaars en had het image "smartest player to never win survivor".

Lan

Dat is waar. Als hij in een andere tribe had gezeten had hij het denk ik wel verder geschopt, hoewel alle mensen met een reputatie er snel uit gingen  :P