Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Citaat van: Lan op 22 april 2011, 15:04:04
De Mystery package blijkt Coach te zijn die samen met Phillip en de Zapatera's Rob eruit stemt en dan met Phillip naar de F3 gaat, in mijn ideale wereld  XD
;D

Skunki

:'( Ik vind dit seizoen stommer en stommer worden.. :(!

Lan

Ik vond deze twist aanzienlijk lamer dan Coach uit een doosje  :P. Maar goed, nu moeten de Ometepe's een week eerder tegen elkaar gaan. Hoewel het als het net zo voorspelbaar is als de rest van het seizoen redelijk makkelijk gaat:
Andrea doei omdat die door iedereen als gevaarlijk wordt gezien en niemand haar moet hebben.
Wss Grant doei omdat die de enige is die stemmen van Rob zou kunnen stelen.
Ashley/Natalie doei omdat er maar twee apen mee mogen met Rob naar de F3.

Dat zou een verschrikkelijk scenario zijn, en ik hoop dat als dat gebeurt de Zapatera's allemaal op Phillip stemmen zodat het seizoen nog een beetje gered is  XD

the Villain

Jammer genoeg laten ze de superzware challenge uit de preview niet zien. (Ja het is zo erg gesteld dat ik me verheug op een challenge :P)

Lan

Ik ben stomverbaasd dat er iemand komt voor Phillip  XD

Skunki

Toevallig zien we enkel de loved ones van Matt en Mike zien en de rest niet.
Ik verwacht dat Matt terug komt in 't spel (alweer), of ik hoop het en dat hij er dan weer uitvliegt!  (A) XD

the Villain

Ik vraag me af of we "Ambuh" terugzien :P
En dat Matt er dan ook maar definitief uitvliegt (6)

Lan

Zij is toch hoogzwanger? Lijkt me niet dat ze dan daarheen komt vliegen  :P

En ik ben bang dat Matt nog niet weg gaat, hoewel het van mij ook wel zou mogen  XD Ik vind het prima dat hij zo religieus is en zo, maar het lijkt nu alsof zijn hele persoon alleen daar uit bestaat. Heeft hij ooit iets gezegd wat geen betrekking heeft op godsdienst?

the Villain

"And the winner of Survivor: Redemtion Island is... God!"

Citaat van: Lan op  2 mei 2011, 13:20:41

Weet ik, "but everything we really have we got from survivor. You have to go."
Ik denk eigenlijk ook van niet maar we zullen zien

Domus

Citaat van: Lan op  2 mei 2011, 13:20:41

En ik ben bang dat Matt nog niet weg gaat, hoewel het van mij ook wel zou mogen  XD Ik vind het prima dat hij zo religieus is en zo, maar het lijkt nu alsof zijn hele persoon alleen daar uit bestaat. Heeft hij ooit iets gezegd wat geen betrekking heeft op godsdienst?
Jawel toch? In het begin heeft hij nog wel met het meisje over andere zaken gepraat!

Ik denk dat aankomende episode heel gaaf gaat worden. Ongetwijfeld wil iedereen nu Philip eruit stemmen (wat allang gebeurd was als ze niet allemaal tegenover het 'andere kamp' stonden), maar ik betwijfel of Rob dit toestaat. Ik voorspel drama.  :D

the Villain

Citaat van: Domus op  2 mei 2011, 20:47:45
Ik denk dat aankomende episode heel gaaf gaat worden. Ongetwijfeld wil iedereen nu Philip eruit stemmen (wat allang gebeurd was als ze niet allemaal tegenover het 'andere kamp' stonden), maar ik betwijfel of Rob dit toestaat. Ik voorspel drama.  :D
Dat denk ik niet :P
Waarschijnlijk word Andrea of Grant eruit gestemd net zo gemakkelijk als dat ging met de Zaps.
En stel de RI'ers komen terug dan zijn zij ook meteen targets.

Skunki

Andrea gaat als eerste, tenzij mensen van RI terug komen.. ;) Als die nog niet terugkomen is Andrea next to go :)
En anders idd Grant.. :)

Domus

Citaat van: the Villain op  3 mei 2011, 12:56:49
Dat denk ik niet :P
Waarschijnlijk word Andrea of Grant eruit gestemd net zo gemakkelijk als dat ging met de Zaps.
En stel de RI'ers komen terug dan zijn zij ook meteen targets.
Ik betwijfel het, Andrea gaat er sowieso uit, maar ik denk dat nu wel meer personen zich langzaam gaan bedenken dat niemand veilig is.  Vroeger wisten dat ze veilig waren, omdat ze allemaal om het andere kamp gingen stemmen. Dat gevoel van dat je niet veilig bent en het geplot zou nog wel eens voor drama kunnen zorgen.
Ik betwijfel of ze nu wel zo braaf Rob willen volgen, want nu kan iedereen de volgende zijn. Persoonlijk hoop ik niet Grant, die verdiend het van dat kliekje vind ik om het verst te komen qua vaardigheden. En niet Philip, want die gast is af en toe gewoon hilarisch. :)

Skunki

Ach, ik ben bang dat Rob er nog tijd in zit.
Ik verwacht dat Ashley of Natalie er voor finale wel uit zijn, anders zal er meer over getoond zijn.

Ik verwacht in finale sowieso Philip (hoe stom 't ook is..)
Grant hoop ik, verwacht ik niet.
Andrea zou best in finale opeens kunnen opduiken en kunnen gaan winnen als ze er komt, maar eruit zou ik liever hebben..

Ik voel me stom XD Maar ik hoop dat Rob wint. (Is alles behalve Rob fan XD!!!)

Domus

Citaat van: Skunki op  3 mei 2011, 18:40:06
Ach, ik ben bang dat Rob er nog tijd in zit.
Ik verwacht dat Ashley of Natalie er voor finale wel uit zijn, anders zal er meer over getoond zijn.

Ik verwacht in finale sowieso Philip (hoe stom 't ook is..)
Grant hoop ik, verwacht ik niet.
Andrea zou best in finale opeens kunnen opduiken en kunnen gaan winnen als ze er komt, maar eruit zou ik liever hebben..

Ik voel me stom XD Maar ik hoop dat Rob wint. (Is alles behalve Rob fan XD!!!)
Als je puur naar plot- en spelvaardigheden kijkt verdiend Rob het natuurlijk. Hij heeft het hele spel bepaald op de eerste drie afleveringen na. Maar ik hoop nu echt dat alles desintegreert, want dit seizoen was op Philip na saai. Puur omdat je het hele seizoen op je tenen kon aanvoelen wie eruit ging omdat Rob alles bepaald. :)