Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Citaat van: Domus op  3 mei 2011, 18:45:06
Als je puur naar plot- en spelvaardigheden kijkt verdiend Rob het natuurlijk. Hij heeft het hele spel bepaald op de eerste drie afleveringen na. Maar ik hoop nu echt dat alles desintegreert, want dit seizoen was op Philip na saai. Puur omdat je het hele seizoen op je tenen kon aanvoelen wie eruit ging omdat Rob alles bepaald. :)
+1, maar ik verwacht eigenlijk dat 't zo doorgaat.. Zoals Rob wil gaat of Grant of Andrea eruit..  :-X
Ik ben totaal geen Phillip fan, toch leuk om te lezen dat ze bestaan  XD :-X :$ .. ;p

the Villain

Philips geschiftheid=strategie. Ik heb er altijd nog een beetje aan getwijfeld maar nu is het officieel bevestigd.
Preview voorspeld chaos. Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat de RI'ers terug zouden komen volgende week.

Ach ja ik ben benieuwd of er volgende week wat verassends gaat gebeuren.

Skunki

Citaat van: the Villain op  5 mei 2011, 14:00:59
Philips geschiftheid=strategie. Ik heb er altijd nog een beetje aan getwijfeld maar nu is het officieel bevestigd.
Preview voorspeld chaos. Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat de RI'ers terug zouden komen volgende week.

Ach ja ik ben benieuwd of er volgende week wat verrassends gaat gebeuren.
Ik twijfel zelfs nog of het gespeeld is ** Wijst op zijn rare zus als ze aankomt/ hem aankijkt.. **

Dus ik blijf hem geschift vinden.. :)
Verder denk ik dat de RI's terugkomen in de finale aflevering voor de reunion.. ;)
Dus we'll see.. :) Ik denk vooral dat Phillip weer iets doms doet, en dan écht weer gewoon omdat hij dom is (en het niet speelt..)

the Villain

Citaat van: Skunki op  5 mei 2011, 14:03:28
Ik denk vooral dat Phillip weer iets doms doet, en dan écht weer gewoon omdat hij dom is (en het niet speelt..)
Ach ja, ik weet nog dat ik de eerste keer BB2 keek en iedere keer dacht: "nu is Will echt te ver gegaan" en dat hij er dan toch in bleef XD

Maar goed, ik denk eigenlijk dat Grant Ashley wil blindsiden, Rob Grant, Ashley en Natalie Philip en Philip... naar Rob luisterd.
Al ben ik niet helemaal zeker over dat Rob wel Grant wil blindsiden, het kan ook dat hij Ashley wil blindsiden en ik denk niet dat dat al te moeilijk zal worden.

Skunki

Ik denk dat Ashley idd de next to go is, of Grant.. ;) Niemand anders als hun.

Ik bedoelde met doms doen van Phillip gewoon zoals ik het zeg, iets DOMS doen, niet dat hij eruit gaat, no way dat hij eruit gestemd gaat worden..  XD!

Lan

Ik denk dat Phillip echt een beetje geschift is, maar dat hij zelf er wel van bewust is dat mensen dat denken en dat gebruikt als strategie, en het extra overdrijft.

En Andrea vond ik niet echt slim deze aflevering.

Skunki

Citaat van: Lan op  5 mei 2011, 14:24:43
En Andrea vond ik niet echt slim deze aflevering.
Niet echt..? Vond je?  XD :-[

the Villain

Ergens maakt het Philip toch een favorietje voor mij. Het zou wel echt briljant zijn als hij zou winnen XD
Dat zou dan echt de beste FTC speech ooit moeten zijn XD

En tja ze zijn allemaal niet echt slim want iedereen verwachtte dat hij/zij er gewoon in zou blijven. De enige die dat recht eigenlijk had was Rob.

Skunki

Citaat van: the Villain op  5 mei 2011, 14:30:49
Ergens maakt het Philip toch een favorietje voor mij. Het zou wel echt briljant zijn als hij zou winnen XD
Dat zou dan echt de beste FTC speech ooit moeten zijn XD

En tja ze zijn allemaal niet echt slim want iedereen verwachtte dat hij/zij er gewoon in zou blijven. De enige die dat recht eigenlijk had was Rob.
::) Phillip wint niet, dus geef die hoop op XD! Iedereen haat Phillip IEDEREEN, niemand gunt hem de overwinning, laat staan 1 miljoen dollar.. XD
Dan heb je Ashley en Natalie die nooit gaan winnen, wel wat van ze gezien, maar de edit is gewoon te weinig dat ze winnen.
Grant zou kunnen, maar ook te weinig eigen mening gezien van hem, zoals we Rob elke aflevering zeker 30% van de show zien vullen.. :P

Dat zijn alle mensen die nog in spel zitten dus, dan heb je nog Ralph die heeft slechte edit laatste episode gekregen, die wint 'm niet.
Mike heeft ook redelijk slechte edit gekregen, doordat Ralph zo verkeerd over hem sprak, maar zou eventueel kunnen winnen, al denk ik dat we te weinig van hem hebben gezien.
Dan blijft over God, ik bedoel natuurlijk Matt, die wint als die in finale staat.. Waarom? I don't know, hij verdiend 't écht niet vanwege zijn spel.

Als Matt wint, laten ze 'm winnen omdat hij challenges heeft gewonnen, totaal niet omdat hij het spel kan spelen.
Ik verwacht Rob als winnaar.. XD en beter post ik hier niet meer,, XD Stom seizoen.. XD :$

the Villain

Nou ja ik hoop Rob
Maar door de edit verwacht ik eigenlijk Matt :-\
Citaat van: Skunki op  5 mei 2011, 14:36:43
Stom seizoen.. XD :$
Maar ik heb liever een wat minder seizoen dan helemaal geen survivor :P

Skunki

Iemand Jeff's blogvideo gezien? :)

:P Toch blij dat hij zo blij is met 't seizoen, gelukkig is hij geen Bfffffff met Rob ofzo in reallife  XD (A)!

the Villain

Volgens mij zit Rob in een goede positie XD

Skunki

Finale: Rob, Phillip en de persoon van Redemption Island ..  (A) (6)

Domus

Citaat van: the Villain op  5 mei 2011, 14:00:59

Ach ja ik ben benieuwd of er volgende week wat verassends gaat gebeuren.
Hij had het al een keer eerder aangegeven dat hij dit deed om zover mogelijk te komen (volgens mij in de episode van "redheaded stepchild"). Volgens mij is Phil wel een beetje geschift, maar zit daaronder een best berekende geest.

Toen hij zo boos werd omdat Steve hem geschift noemde en hij het associeerde met het N-woord, daar zat volgens mij geen strategie achter, maar was dat echt het stukje geschiftheid van Phil. Maar anderen irriteren, daar zit zeker een stukje denkwerk achter.  ;D

Ik hoop dat Mike of Grant wint persoonlijk.

Lan

Eindelijk een aflevering die niet helemaal voorspelbaar was.  :P