Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Favoriete soort muziek

Gestart door joake, 19 januari 2008, 14:46:40

Vorige topic - Volgende topic

Jonasz

Pagan is indd wel leuk =) (dat is de naam vertaald)

Melnitsa

En nee die 2 namen zeggen mij niks :D zal is gaan kijken

Floris

Muziek is altijd artificieel (en dus in die zin nooit natuurlijk).

Wat jij bedoelt met "natuurlijk" is waarschijnlijk dat de klank echt van het materiaal komt, dat je zelf de toetsen of snaren aan moet raken en dat het niet uit de computer komt en in die zin dus geen elektronisch geluid heeft. In die zin heb je gelijk dat je dat verschil inderdaad kunt horen. En als je dat bij voorbaat niet mooi vindt, dan vind je dat niet mooi, punt :P Het blijven echter gewoon geluidsgolven. En ik vraag me af of je het dan live mooier vindt dan op cd? *is opgenomen en komt dan objectief gezien ook uit een computer*.

Ik kan ook echt genieten van akoestische gitaren en piano's, maar het past niet bij alle nummers en er is ook veel elektronische muziek die ik leuk vind :)

Jonasz

Hedningarna ben ik nu al wat meer aan het bekijken geweest en er zit echt gave muziek tussen!
SkrauTvål is echt leuk, ik wil het nog wat verder doorpluizen op leuke muziek :).
Thx voor de tips drakin!
De andere band moet ik nog naar kijken :)

Drakinnetje

Succes met doorpluizen, ik heb al 7 CD's van hun ;)
Maar weet nog veul meer leuks hoor!

Jonasz

Haha doorpluizen komt goed.
Dan moeten we nog maar eens in muziek conclave treden ;).
Ben benieuwd :)

Drakinnetje

Ik weet misschien wel iets voor je, binnenkort komen Estampie en Qntal optreden op Phantasium in Eindhoven, ik denk dat hun muziek je ook wel zal aanspreken en de entree voor 2 van zulke mooie bands is slechts 8 euro!!!
26 februari om precies te zijn, de dag erna komt Rapalje en Bal Noir.

Jonasz

Leuk!, alleen ik zit dan nog steeds in Zwitserland  ;), dus helaas gaat hem niet worden

Drakinnetje

Dan ga je iets moois missen, want ik ben al helemaal blij om eindelijk Qntal te zien, krijg ik Estampie er ook nog eens bij!

Vorig jaar The Moon and the Nightspirit gezien, ook zo'n supermoment, en hup meteen al hun CD's mee  ::)

Toen Wardruna hier kwam spelen had ik wel helaas de pech dat er geen kaarten meer waren.  :'(
En zo vlakbij in Groningen nog wel.

Sakura

Metal, Klassieke muziek, Rock, vanalles en nog wat eigenlijk. Ligt gewoon aan wat voor een stemming ik heb.

Drakinnetje

Ik heb zaterdag voor het eerst Sieben mogen aanschouwen, oftewel Matt Howden, hij is linea recta naar de top favorieten gegaan!

maartenrambo

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Jonasz

waarom wist ik niet dat x japan in utrecht kwam een maandje terug, één van mijn favoriete bands die recentelijk bij elkaar gekomen is gemist :(

Drakinnetje

Zo heb ik een keer The Pogues gemist, die traden op in Amsterdam, de zanger stond op het podium, werd een keer niet door zijn dronkenschap afgelast, en ik wist het een maand na het concert pas :(

nielsboy

Jazz en de muziek die nu populair is  :D

Epidi

Tenacious D!
Verder ook meer rock, pop (bandjes), punk, hard-rock en zo af en toe metal