Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Germelia

Hmm. Nieuwe oplader is binnen maar van harte gaat het nog steeds niet! Dammit :(

Meister

Dan zou ik nog even proberen hoe hij het doet als je de accu eruit trekt maar denk niet dat dat het verschil zal maken.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Sil

Iemand hier die nog een leuke laptop weet die gebruikt kan worden voor met name word, excel, chrome en dingen, en daarnaast ook nog een gedeelte gamen?
Het beschikbare budget is ongeveer €400. :D

lionne

Citaat van: Sil op 23 juni 2013, 21:15:07
Iemand hier die nog een leuke laptop weet die gebruikt kan worden voor met name word, excel, chrome en dingen, en daarnaast ook nog een gedeelte gamen?
Het beschikbare budget is ongeveer €400. :D
Wil ik ook graag weten.

Kakie

Heb je het dan over Digital Paintball of Simcity V? :P

lionne

Een Toshiba C870d 11m is dat wat?

lionne

In mijn geval, wow, flight simulator en wat stomme internetspelletjes

Meister

http://tweakers.net/reviews/3056/2/laptop-best-buy-guide-juni-2013-budgetlaptop-specificaties-en-prijzen.html

Voor €400 is je keuze heel erg beperkt en kom je eigenlijk altijd uit op iets als dat ze in deze guide ook aangeven. Dan kun je als je wil nog zoeken naar een ander merk maar Lenovo is op zich prima. Veel meer zit er niet in voor €400,- of je moet gaan kijken naar 2e hands.

lionne

Het is een acer aspire e1 geworden

nielsboy

Kunnen jullie me misschien tips geven. Ik zoek een laptop die op Windows 7 (of ouder) draait, een goed geheugen (minimaal 500GB) en een goede processor heeft (minimaal 2,5Ghz). Hebben jullie misschien tips? Ik wil hem vooral gebruiken om te gamen en internetten.

Abigbadwolf

heeft er iemand tips om mijn laptop wat sneller te laten gaan, hij is echt sloom, ik heb hem nog geen jaar, en er zit geen sto in, dus dat is het niet. ook staan er bijna geen bestanden op, wel heb ik er actief op gegamed maar dat is nu (tijdelijk) voorbij.
hij is echt echt echt traag. en ik raak erdoor gefrustreerd :p

Ralmuski

Voor een antwoord op zulke vragen moet je echt wat meer informatie geven. Mijn laptop is traag is nogal euh, algemeen.

Waar draait hij op, vista, windows 7/8. Wat zijn de specificaties, processor, ram etc etc. Hoeveel vrije ruimte heb je op je C schijf zodat het systeem tijdelijke bestanden kan wegzetten. Speelt allemaal mee.

Meister

Idd het kan ook gewoon zijn de specificaties niet meer van deze tijd zijn en de bestanden die je er op het staan wel dan kan hij sloom worden.

Wat eigenlijk altijd wel wil helpen is een keertje formatteren dan gaat hij sowieso weer vlotter!

Abigbadwolf

formatteren is? das chinees voor mij xD

Meister

Citaat van: Abigbadwolf op 11 november 2013, 18:21:04
formatteren is? das chinees voor mij xD

Dat is windows helemaal opnieuw installeren. Makkelijkste is denk ik als je nog de dvd van windows hebt liggen om er een andere computer erbij te pakken met google en dan lukt het wel :P