Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Rowena Inara

Alle onduidelijkheden uit de weg geholpen :D.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

AndreasWolf

Ik heb een Windows Vista Home Basic laptop. Beter gezegd: een ramplaptop.

Meister

Gewoon 7 of 8 opzetten en je leven is beter ^^

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Gait

ik heb gister mijn nieuwe laptop gekregen maar windows 8 is natuurlijk wennen.
Maar ik heb 2 dingen waar ik tegenaan stuit en wat ik zo even niet kan vinden, iemand die me kan helpen?

- Waar is het icoontje om af te sluiten O_o
- En als ik mijn laptop dicht klap gaat hij op slaapstand. Ik wil hem graag zo hebben dat hij dan gewoon aan blijft staan maar ik kan die instelling nergens meer vinden.

Iemand die me graag zou willen helpen?:)

Germelia

Waaaah de lader va mijn laptop sluit niet meer goed aan... moet me in allerlei bochten wringen om hem te laten laden :( Iemand tips?

Meister

Citaat van: Germelia op  8 mei 2013, 18:10:45
Waaaah de lader va mijn laptop sluit niet meer goed aan... moet me in allerlei bochten wringen om hem te laten laden :( Iemand tips?

Is het de oplader die vervelend doet of je laptop :P? Zou een andere oplader proberen, als dat het probleem is dan is het goedkoop op te lossen...

Germelia

Ik denk dat het de oplader is inderdaad, alsof er iets niet helemaal lekker loopt in het stekkertje... we hebben nog een andere oplader liggen maar die past helaas niet.

Meister

Het is zeker een Acer of niet :P? Die hebben zo'n stom stukje in de oplader zitten waardoor je alleen ACER opladers kunt gebruiken :S

Maar anders even kijken of je de oplader van iemand in de buurt even kunt lenen!

Germelia

Het is een Toshiba! Die oude is een Compaq geloof ik, maar die is ruim 5 jaar oud. Deze is 2 jaar oud.

Momenteel is er mee te werken, maar dan moet ik vooral niet bewegen :P

Meister

Euw dan moet het makkelijk zijn om iemand te vinden die een oplader heeft die wel past ^^

Dixie

Citaat van: Meister op  9 mei 2013, 10:14:00
Het is zeker een Acer of niet :P? Die hebben zo'n stom stukje in de oplader zitten waardoor je alleen ACER opladers kunt gebruiken :S

Maar anders even kijken of je de oplader van iemand in de buurt even kunt lenen!

Mijn adapter van mijn oude Acer was kapot, ik heb die gewoon een nieuwe gekocht. Nog niet eens zo duur.

Germelia

Ik heb even rondgesnuffeld, kan inderdaad een andere bestellen voor 30 euro! Dat is nog wel te doen :) Was er huiverig voor omdat we dat bij de vorige laptop ook hebben gedaan en dat was toen best duur!

Meister

Nee daarom vroeg ik ook of je al wist welke van de twee kapot was want zo'n nieuwe oplader is het probleem niet. Is alleen sonde als je een nieuwe besteld en het blijkt aan je laptop te liggen :P

Germelia

Nuja 100% zeker weten doe je het nooit natuurlijk... maar wriemelen aan het stekkertje doet meestal genoeg.