Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/netbooks/acer-aspire-one-happy-dq-netbook/C31_6F4_FG5_739335/

Die heb ik besteld om mee naar school te nemen en schooldingen enzo en ik vind hem mooi  :D
Morgen komt hij aan  ^-^

Linqy

Kunnen we samen gangster zijn bij sociale psychologie met onze minilaptops XD
(hopelijk mogen ze in de les, hahaha)

Inuzuki

Ik krijg hem dinsdagavond dus morgen nog niet  :( Maar daarna wel  :D

Ralmuski

Hij is heul erg oranje. :P

Maar tof.  O0

Inuzuki

Valt wel mee  :D Binnenkant is gewoon wel rustig, want je had ook een gele maar die was ook nog blauw vanbinnen dus dat vond ik te druk. En een roze, maar dat vind ik te roze  :D

Ilsette

Leuk leuk! Hij lijkt een beetje op de mijne, oke afgezien van dat de mijne zwart is. :P
Huh, hebben jullie hetzelfde vak?

Rob

Ik wil graag een Dell XPS 15 kopen voor mijn verjaardag. Hier zijn de specs:

Inbegrepen bij uw systeem:
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Cover – Metalloid Aluminium
2e generatie Intel® Core™ i5-2430M Processor (2,40 GHz met Turbo Boost 2.0, tot 3,00 GHz)
6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
2GB NVIDIA® GeForce®  GT 540M Grafische kaart
8x optisch dvd+/-rw-station
40 cm(15.6") FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Stuur mij meer informative over dit exclusieve aanbod
6-cel lithium-ion batterij (56 Wh)
Intel® Centrino® Wireles

Hij kost 959 euro. Inderdaad aan de prijzige kant, maar ik wil graag een keer wat geld besteden met het geld wat ik allemaal heb verdiend voor mijn verjaardag/werken/anders.

Iemand (vooral Meister) een idee of dit het waard is, of Dell een goed merk is en anders (voor (minder geld) dezelfde specs of beter) een ander merk met type?

Dank!

Linqy

Ik weet nu al dat Meister gaat zeggen dat je je geld wel beter kunt besteden dan aan een Dell XD

Meister

CiteerDisplay: 15.6" WXGA LED, resolutie 1366x768
Processor: Mobile Intel Core i5 2410M Dual-Core (2.30GHz)
Cache: 3MB
Chipset: Intel HM65
Geheugen: 4GB (2x2GB) PC10666 DDR3 SODIMM (Max. 8GB)
Videokaart: NVIDIA GeForce GT540M 2GB VRAM
Harddisk: 640GB SATA 5400rpm
Optische drive: DVD-/+RW Dual-Layer
LAN: 1Gbit
WLAN: 802.11 b/g/n
3x USB2.0
1x HDMI
1x VGA-out
4-in-1 Cardreader
0.3 Megapixel webcam
6-Cells batterij
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit
Afmetingen: 378x253x28.3-34.9mm
Gewicht: 2.60kg

Dit zijn de specs van mijn Laptop en de processor is een heel klein beetje minder. Er zit 2 gb intern geheugen minder in maar ik zou niet weten waarvoor je 6/8 gb voor nodig hebt XD (en als je het echt wil kun je voor niet heel veel dat erbij zetten). Hardeschijf is sneller en graka is hetzelfde. Maw ik zie geen goeie reden om 359€ meer te betalen voor een slechter merk met niet veel betere specs :P

*sws geen dell kopen idd @ linqy*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

RoNoS

Dell is voor bedrijven wel een goeie koop. Voor consumenten is de service minimaal. En duur. Als je ze al te pakken krijgt XD
Voor bedrijven die een goed servicecontract kopen is het allemaal wat beter, maar als eindgebruiker kun je beter een ander merk kiezen (of hopen dat je er nooit problemen mee hebt ;) ) Maar dan nog speelt mee dat je meer betaald voor het merk, maar er niks voor terug krijgt...
Guess who's back, back again...

Rob

Bedankt voor alle informatie ontrent Dell. Dat is dus een no go voor mij. Ik heb hier net een MSI gevonden, en ik vroeg me af of dat wat was en of het merk ook goed is.

http://www.laptopshop.nl/product/155187/category-180891-msi-laptops/msi-gt683dx-470nl.html

Link.

Specs:
15,6 inch beeldscherm
Intel Core i5 2410M
1920x1080 resolutie
6 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
NVIDIA GeForce GTX 570M
Windows 7 Home Premium
2x usb 3.0
2x usb 2.0
eSATA-poort
Bluetooth
MSI HD Webcam

Meister

Even een vraagje he Rob, waar wil je je laptop voor gebruiken?

Rob

Vooral voor spellen spelen, en voor school. :)

Meister

En wat doe je er precies op voor school? Want als dat office enz. is dan zou ik persoonlijk een goedkopere uitzoeken. Als je rond de 600-700€ gaat zitten heb je de beste prijs/kwaliteit te pakken voor gamen. Kun je over 2/3 jaar tenminste weer een nieuwe kopen als hij veroudert/kapot is of als je 'm beu bent.

Roggie

Citaat van: Rob op 17 januari 2012, 17:30:38
Legitieme Windows® 7 Home Premium
Doe het niet D:

Zelfs als je Windows wilt, ga dan een stapje hoger dan Home Premium. Het haalt een aantal dingen weg, en dat terwijl er toch een aardig deel van de $959 opgaat aan het besturingssysteem, met de prijzen van Microsoft.
Joe.