Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Pokemon Black and White

Gestart door Vakonov, 16 september 2010, 21:21:54

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Nee, ik heb de eerste keer de pokémon league verslagen, toen ben ik naar die sportstadions gegaan in die stad met de kermis, en toen weer terug naar de pokémon league. Al mijn gastjes waren lager level dan die van hun, maar Bulk-up/Calm mind en dan aanvallen spammen werkt prima, omdat alle league trainers of puur physical, of puur special zijn.

Insanity

Ik moet hem ook nog halen, maar het zal toch wel weer een eeuw duren voordat ik al die beesten weer bij naam kan noemen en weet welke goed zijn enzo :P

Lan

Wil er iemand ooit een keer misschien een keer tegen mij vechten?  :P

blastdragon

Ik denk dat ik hier meer reacties krijg dus vraag ik het hier maar. Ik dacht erover om een Pokemon competitie te organiseren. Niet via de DS (want zelf heb ik geen internet dat de DS aankan) maar via een speciaal programma. Dus zouden jullie hieraan meedoen?
Sense, what's the fun in making sense!

Lan

Ik ben bezig Zorua's te fokken. Die kun je normaal niet krijgen buiten events (of ruilen). Ik heb er nu dus een paar over die ik wel kan ruilen  :D

Bastian

Oh wacht ik heb dus White. Half diamond al overgezet. Elite 4 muziek is geweldig, net als Dragonspire/Celestial Tower/Giant Chasm,

blastdragon

Ben NU bezig met N voor de laatste keer te verslaan. Fusion Flare is een gaaf uitziende aanval!

Linqy

Bastian

Mijn team tijdens de verhaallijn:

Emolga, Galvantula, Reuniclus, Gigalith, Throh, en Accelgor

Mijn team na de verhaallijn:

Masquerain, Glaceon, Umbreon, Flygon, Gallade en Swellow

Lan

Waarom zitten er zo veel losers in je nieuwe team?  :P

himan

Ik heb laatst Tropius in mijn team gezet als flying type :D Die zag er wel leuk uit ;)

Bastian

Citaat van: Lan op  4 april 2011, 19:07:35
Waarom zitten er zo veel losers in je nieuwe team?  :P

Alleen swellow maar ik moet ergens mee vliegen.

blastdragon

Mijn team na de E4 is hetzelfde als ervoor.
Eaglix de Archeops
Ypsilon de Sawk
Chandelure de Chandelure
Snio de Serperior
Toos de Stoutland
Crocda de Krookodile

Het is een lekker team om mee te spellen. Al zit Toos er alleen in als halve HM-slaaf en hij kent ice-fang wat wel handig is bij draken.

Lan

Citaat van: Bastian op  5 april 2011, 20:03:52
Alleen swellow maar ik moet ergens mee vliegen.

Masquerain reken ik ook tot de losers, en je kan als Flyer dan toch beter Staraptor of Dragonite of zo pakken?  :P

Bastian