Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Acteurs/actrices

Gestart door adriaan, 13 augustus 2010, 10:15:38

Vorige topic - Volgende topic

Mus

Andy Garcia ben ik vergeten en Robin Williams en  :o Natalie Portman! Hoe kon ik haar vergeten!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Vakonov

Ik vind Robert Picardo een hele goeie :D

adriaan

Jnusch

Oeh, vandaag moest ik er even aan denken dat ik River & Joaquin Phoenix nog niet had gezegd en die vind ik echt wiii :D niet per se supergoeie acteurs maar ik ben wel fan :P

Erwipro

Ja iets met personages zeker :P Ik ken die namen ook alleen maar door jou :D

adriaan

Citaat van: Jnusch op 21 augustus 2010, 16:25:13
Oeh, vandaag moest ik er even aan denken dat ik River & Joaquin Phoenix nog niet had gezegd en die vind ik echt wiii :D niet per se supergoeie acteurs maar ik ben wel fan :P
Maar die zijn toch dood? (Of 1 ervan)

Jnusch

Lol, ja, al lijken mijn personages allebei totaal niet op hun respectievelijke naamgenoten :P Tenminste... junk River nog wel enigszins ::)
Maar River is ook zo lekker tragisch en daar heb ik echt wat mee xD River is inderdaad dood (overdosis op z'n 23e) ;)

Erwipro

Janusch heeft iets met drugs :o :D

adriaan

Acteurs moeten geen drugs gebruiken want dat is zielig voor hun fans :(

Mus

Citaat van: Jnusch op 21 augustus 2010, 16:25:13
River was echt een leuke gozer, althans..hij zag er leuk uit :)
Stand by me is een bekende film van hem, voor de niet-kenners.
Met een hele jonge Kiefer Suterland:

Jnusch

Oeh, Kiefer is altijd een supergoeie bad guy :P

Maar indd, Stand by me is wel goed ja, (ook al zo zielig trouwens :P)
En Mosquito Coast (met Harrison Ford, waarmee 'ie later nog in Indiano Jones speelt (als de jonge Indy)) is ook goed. Ennn My Own Private Idaho uiteraard (dat is denk ik ook wel zo'n beetje de bekendste film van River...), die is ook zielig :D

Mus

My Own Private Idaho staat nog altijd op mijn lijstje :(

Jnusch

Het is wel echt een rare film (of tenminste, ik weet niet of je Gus van Sants stijl kent, maar die is best wel typisch xD), maar echt heel cool. Ik heb 'm al een hele tijd op dvd liggen, maar nog niet helemaal aan toegekomen om die te bekijken (wat vast wel veel scheelt aan kwaliteit :P). Maar iig, vooral een keer kijken!

Drakinnetje

Ik vond River goed in Little Nikita, schrok vreselijk toen hij dood ging, hij was op dat moment juist mijn favoriete actuer.
Zelfde had ik weer jaren later met Heath Ledger, goede acteur, ik ontdekte hem in de serie Roar en had al zo'n idee dat die ver zou komen.
Ja ver kwam hij maar de dood had hem helaas toch te snel te pakken.

Ben ook lang gek geweest van Keanu Reeves, sinds de film Prince of Pensylvania.

En Johnny Depp, kwam wel later, ook al viel hij me op in Platoon op mijn 14e(en daar was hij zo kort in te zien, het was met name het stukje waar hij iets moest vertalen), pas later had ik door dat hij dezelfde was als in een latere film. haha terwijl ik hem natuurlijk in zijn allereerste film ook al wel had gezien, maar nog niet opgevallen.

Iemand die me wel opviel was in de film, of tvfilm Merlin. De vrouw die Morgan le Fay speelde, die werd zo goed en lekker neergezet, later zag ik dat ze ook in Fight Club speelde. Nog veel later had ik door dat ze Helena Bonham Carter heet. En ja haar vind ik goed al vond ik haar de laatste keer wel wat van hetzelfde spelen.
De hoofdrol was in die film voor Sam Neill, ook een superlekker, leuk acteur.

Val Kilmer heb ik vroeger heel goed gevonden, nu zie ik hem niet echt meer, maar het is een acteur die lekker veelzijdig is.

Nicolas Cage is gewoon continu hetzelfde, saai en een lelijke stem.
Robin Williams en Tom Hanks vond ik in het begin leuk, maar nu vind ik ze maar irritante acteurs.