Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Acteurs/actrices

Gestart door adriaan, 13 augustus 2010, 10:15:38

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Mja, tegenwoordig doet Robin niet zo veel meer volgens mij, maar hij speelde wel veel van die tragikomische rollen en toevallig is dat mijn favoriete genre :P Zelfde eigenlijk voor Tom Hanks.
Nicolas Cage is echt geweldig in Birdy (aanrader!), verder weet ik niet ofzo? :P

En ik vind het echt stom dat heel veel talentvolle mensen doodgingen voor ik oud genoeg was (of überhaupt was) om ze te kennen enzo :(

Drakinnetje

En nou vergeet ik Brandon Lee, hij was zo goed en had nog nauwelijks ergens in gespeeld en toen moest ie dood :(

Ik was echt bang om JD leuk te vinden, want ja als ik iemand weer ontzettend leuk vind gaat ie weer dood.
Aan de andere kant leeft Keanu Reeves en Val Kilmer en Sam Neill nog, dus dat klopt toch ook net niet helemaal.

Kid

Oh ja:

Jack Nicholson, Steve McQueen, Paul Newman, Robert Redford.. :-*

007N

Er zijn zoveel.

Tim roth is ook goed.
En de meesten die jullie opnoemden ook.

Floris

Ehm, Johhny Depp, Keanu Reeves, Robin Williams en River Phoenix vind ik allemaal wel cool, en Tom Hanks eigenlijk ook wel :D
En ik hou niet van actrices in het algemeen maar Natalie Portman gaat nog wel en ik vind Anne Hathaway gewoon cool en mooi enzo :P

En ik haat KEIRA KNIGHTLEY MET HAAR STOMME KUTHOOFD :D En Ben Stiller en Jim Carrey zijn ook ugh :P

Floris

Citaat van: Kid op 13 augustus 2010, 12:02:50
Ja ja ja ja ja ja ja :-*

* Kid houdt blijkbaar van mannen

Zeg jij hier wat ik denk dat je zegt? :D

Floris

Oh en Robert Pattinson is ook kut xD

Drakinnetje

Maedhros

Andy Serkis is cool; bij LOTR zou hij normaal alleen de stem van Gollem doen (en die van The Witch King aka de leider van the Nazgul); uiteindelijk besloot men hem motion capture te laten doen voor Gollem en kreeg hij ook de rol van Smeagol (Gollem toen hij nog menselijk leek, of hobbitelijk) in de flashback

Die leefde zich echt hard in in zijn personages; vandaar ook dat Peter Jackson hem ook de rol van King Kong gaf in King Kong
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Drakinnetje

King Kong noot gezien, weet wel dat Serkis hier 2 keer is geweest.

Drakinnetje

Ziet nu dat ze Jet Li nooit genoemd heeft hier en hij is toch altijd een favo geweest

Jesse

Toen ik laatst Psycho zag vond ik Anthony Perkins wel erg goed, alleen blijkt dat dat zijn beste rol was... (iemand misschien tips?)

Wel een lugubere film, ondanks dat die film veel te oud is blijft hij nog wel goed, dankzij Perkins en Hitchcock.

Hamster_from_hell

over hitchcock gesproken :O

laatst met engels in onze klas wist NIEMAND behalve ik wie dat was :O

dat is toch schandalig, stelletje cultuurbarbaren tegenwoordig

Drakinnetje

Terwijl die ene scene nog zo vaak nagespeeld is, ja slechte zaak.

Of, wat super dat jij dat weet Hamster!

Insanity