Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Maedhros

uiteindelijk hebben ze Star Trek bij spel #21 gedaan
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ralmuski

Star Trek is inderdaad heel anders ja. :P

Star Wars staat/stond bij Tyah in zijn lijst. Ik had ook eens zoiets, maar heb nu dus al Star trek gedaan dus laat deze voor iemand anders.

Kakie

Citaat van: Vakonov op 30 december 2010, 20:57:23
Nee, je kan je een maand niet inschrijven...
Maar we zitten hier in het verkeerde topic, dus laten we naar spam verhuizen.

Het blijkt dus dat het een maand niet spelen is, je kan je wel gewoon inschrijven. :)

Ralinde

Die tijdslus lijkt een beetje op Lost, seizoen .....

Maedhros

Citaat van: Ralinde op 19 januari 2011, 00:23:17
Die tijdslus lijkt een beetje op Lost, seizoen .....

Echt? ik heb nooit Lost gekeken, eigenlijk had ik het een beetje op een Stargate aflevering gebaseerd (maar dan gewoon een klein beetje veel aangepast, waardoor het niet zo SF was)

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ralinde

Ik weet niet meer precies welk seizoen, denk 3 of 4 ofzo, werden ze ook steeds terug gebracht in de tijd, maar moesten ze oppassen dat de ik-in-het-heden de ik-uit-het-heden-die-teruggegaan-was-in-tijd niet tegenkwamen enzo. Heel ingewikkeld, op een gegeven moment wist je echt niet wie er nou in welk tijdspad zat, want sommige zaten in het heden, andere in het verleden en weer anderen in de toekomst. Toen ben ik ook maar gestopt met kijken, omdat ik er helemaal niets meer van begreep XD

Maedhros

Citaat van: Ralinde op 19 januari 2011, 12:00:19
Ik weet niet meer precies welk seizoen, denk 3 of 4 ofzo, werden ze ook steeds terug gebracht in de tijd, maar moesten ze oppassen dat de ik-in-het-heden de ik-uit-het-heden-die-teruggegaan-was-in-tijd niet tegenkwamen enzo. Heel ingewikkeld, op een gegeven moment wist je echt niet wie er nou in welk tijdspad zat, want sommige zaten in het heden, andere in het verleden en weer anderen in de toekomst. Toen ben ik ook maar gestopt met kijken, omdat ik er helemaal niets meer van begreep XD

dan is het anders: hierbij komen ze terug in het verleden terecht, maar ze komen zichzelf niet tegen, ze herinneren gewoon wat er eerder gebeurd is (en de gelynchten herinneren dat niet meer)

tussengas

Citaat van: Ralmuski op 17 januari 2011, 18:07:35
Star Trek is inderdaad heel anders ja. :P

Star Wars staat/stond bij Tyah in zijn lijst. Ik had ook eens zoiets, maar heb nu dus al Star trek gedaan dus laat deze voor iemand anders.

Wanna play WOOKIE! of YARYAR BINGS! :D

Linqy

Zeuw. Topic is bij deze weer eens opgeruimd en bijgewerkt.

Spellen die al gespeeld zijn zijn bijgewerkt, en suggesties toegevoegd aan de lijst!

Ralinde

Super Linqy!  O0

Zag alleen dat de lijst nu bijgewerkt is tot 136, is het mogelijk die bij te werken tot en met genres die nu spelen/gespeeld gaan worden en waarvan thema al bekend is (dus t/m 158 ofzo)?

Verder toppie dat je dit hebt gedaan!  O0

Linqy

Dat kan, dat kan, even kijken of ik dat nog kan opbrengen ;)

Ralmuski

Citaat van: tussengas op 20 januari 2011, 00:26:47
Wanna play WOOKIE! of YARYAR BINGS! :D

Als Jarjar ga jij zo'n kort leven tegemoet als ik spelleider ben dan he. Desnoods maak ik mezelf beul. XD

Zabulus

Hoe kun je Fallout nu spellen als Fall-Out  ::)

Zeker jij Linqy  ;D

(heb het al aangepast ;))

Linqy

Moet je zo'n dingen niet 's ochtends vreg doen ;)

tussengas

Citaat van: Jar Jar BinksMesa sooo smilen to see'en yousa. Wahoooo!