Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

yago

Moet ik nu echt serieus een maand wachten om me terug te kunnen inschrijven omdat ik door een stomme fout inactief ben geworden?  :( Maar een slecht vooruitzicht. Even kijken wat het 1ste spel een maand na mijn inactiviteitsdood is

cchiel

Yes! Gevonden. :D

Hier is een link naar de eerste aflevering: http://www.dailymotion.com/video/x249l_unan1mous-s01e01_people

Het heet Unan1Mous.

the Villain

Ik heb hier ff de regels ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Unan1mous
Redelijk sadistisch spel :P Al is het niet zo sadistisch als solitary:

cchiel

Verhaal is duidelijk denk ik? Ik kwam er ook nog achter dat er elke seconde dat het spel duurt, een dollar van de prijzenpot af gaat.

Hoe er mensen uit het spel verdwijnen:
Lunch:  Weet ik nog niet.
Lynch: Stemronde in het verhaal
Overige krachten: Mensen die opgeven, omdat de druk te hoog wordt of andere oorzaken. (De prijzenpot wordt gehalveerd)

Ik weet niet of jullie hebben gezien hoe de stemronde wordt gedaan.. Maar dat leek me ook wel leuk om toe te passen in het spel.
Stel, er zijn 25 spelers. Er wordt voor een lynch door de spelers 5 mapjes gekozen van spelers. Doormiddel van die mapjes, net als in de aflevering. In deze mapjes staan geheimen van een bepaalde speler.

Stel:

Cchiel = Leugenwolf
Villian = Ziener
Skunki = Heks
Iris = Sjamaan
Yago = Weerhamster

De mapjes werken net als de dorpsgek. De 5 mapjes die uitgekozen zijn, verwijzen naar 5 spelers. Nu even toevallig deze 5 spelers.
Nu worden de rollen in een willekeurige volgorde genoemd.
Yago, Iris, Villian, Cchiel en Skunki hebben de volgende rollen: Ziener, heks, sjamaan, leugenwolf en weerhamster.
Nu weet in plaats van alleen de dorpsgek, alle spelers het.
De mapjes kunnen gekozen worden door de spelers die het laatste zijn gekozen. Dus de volgende keer mogen Yago, Iris, Villian, Cchiel en Skunki kiezen.
De mapjes van de eerste ronde wordt gekozen door een stemronde of zo. Of degene die de meeste woorden hebben geschreven in een verhaal is ook wel een idee.

Iemand nog een idee voor de lunch?

Kakie

Ik weet niet of dat nu al zo snel uitgewerkt hoeft te worden, eerst maar eens kijken of een spelleider interesse heeft. :)

Vakonov

Citaat van: yago op 30 december 2010, 00:35:19
Moet ik nu echt serieus een maand wachten om me terug te kunnen inschrijven omdat ik door een stomme fout inactief ben geworden?  :( Maar een slecht vooruitzicht. Even kijken wat het 1ste spel een maand na mijn inactiviteitsdood is

Ja. Inactief = spellenban voor een maand ;)

Kakie

Hij kan toch wel inschrijven? Sommige spellen beginnen pas twee weken na de inschrijvingen zijn geopend...

tijgerke87

Citaat van: Kakie op 30 december 2010, 20:29:02
Hij kan toch wel inschrijven? Sommige spellen beginnen pas twee weken na de inschrijvingen zijn geopend...

je kan pas over 4 week meedoen met spellen, ook al begint een spel een dag voor je ban afloopt.Dan nog heb je pech  :)
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Kakie

Hij kan zich dus gewoon inschrijven, zolang het maar niet binnen een maand begint.

Vakonov

Nee, je kan je een maand niet inschrijven...
Maar we zitten hier in het verkeerde topic, dus laten we naar spam verhuizen.

Kakie

O dat wist ik niet

En okeey :D

tussengas

Wanneer kunnen we inschrijven voor 154? :P of beginnerspel van ramulski :p lijkt me wel lachen om een spel te spelen onder hem xD

Ralmuski

Mijn spel begint 23e, dus ik zal de inschrijvingen ruim een week daarvoor openen. Rond de 15e.

Maedhros

Citaat van: Kakie op 16 januari 2011, 00:37:24
Er was al wel eens Star Trek, maar die ging niet door.

Star Trek is wel een keer doorgegaan hoor, I liked it
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Kakie

Spel 104 was het toch? Die ging in elk geval niet door :P :-X
En Star Wars is ook heel anders :)