Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

RoNoS

Maar dat is in elk spel het geval ::)
Guess who's back, back again...

t4nd

Ja, maar nu kunnen de wolfjes bvb nacht 1 een andere wolf lunchen zodat die 1 leventje kwijt is, maar dan wel door de goedjes 'vertrouwd' kan worden :).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

yago

leuke krant Maedhros, is het een dagelijkse?

tussengas

Misschien niet de juiste plek om het te plaatsen... maar uhh, het nieuws bericht rechtsbovenin  mn scherm zegt dat ik me nog steeds kan inschrijven voor 143-149

t4nd

Citaat van: Flooros op  5 december 2010, 00:10:35
Ik heb een spelvariant bedacht :o Tadaa:

Het idee is dat degene op wie je een nachtelijke actie wilt uitvoeren, je daarop moet stemmen. Dus stel je bent ziener, dan wil je Pietje die nacht zien, maar dan moet je ook je BM/lynchstem op Pietje zetten. Het leuke hiervan bij de wolven/welp/wisselaar etc, dat als je als enige op iemand stemt, iedereen meteen weet wie de wolf is (want diegene is dood en had maar 1 stem). Het is dus zaak om zoveel mogelijk te netwerken en mensen over te halen om ook op iemand te stemmen. En ondertussen natuurlijk nog steeds wolven eruit te halen met dezelfde lynch.
In dit spel is het belangrijk dat er veel rollen zijn met een nachtelijke actie. Ook moeten er een aantal rollen zijn met geen nachtelijke actie, dus burgers, priester, beul, die de lynch in evenwicht kunnen houden.
Het is echt een heel ruw idee dus er mag nog heel veel aan geschaafd worden, maar ik bedacht dit ineens :D
En ik had bedacht dat de jager dan elke dag moet stemmen op diegene die hij mee wil nemen in zijn graf (het kan dus zijn dat hij het hele spel op dezelfde persoon moet stemmen). Nog steeds moeten acties ook gepm't worden (anders blijven de spelleiders zoeken), met daarin een link naar je stempost zodat er gecontroleerd kan worden dat dit hetzelfde is.
Bij deze variant moet je dus echt eerst stemmen voordat je je actie mag doen! Ik denk dat dit ook de inactiviteit wellicht wat tegengaat, omdat mensen anders gewoon echt geen actie kunnen doen.

En ehm, fire away.

Is het niet handiger als je hierbij zegt dat je net niet mag stemmen op diegene waarop je een actie doet? Dan heb je wat meer keuze voor je actie & anders zijn de wolven snel ontmaskerd, aangezien ze allemaal moeten stemmen op diegene die ze willen lunchen.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Vakonov

Western is net geweest Roggie ;)

Roggie

Joe.

Vakonov

the Villain

@cchiel dus gewoon de amerikaanse versie van big brother of expeditie robinson maar dan ondergronds?
Denk dat het nogal moeilijk te realiseren is in het verhaal want als er via een eerlijke stemming mensen eruit gaan dan heb je niks om de lunch te verklaren en eventuele andere doden en wanneer ze dood zouden gaan is  het onrealistisch aangezien een producent het programma dan natuurlijk zou afblazen

cchiel

Ik kan nergens de titel van het progamma meer vinden.
Is ook al zo'n 6 jaar oud of zo.
Misschien kan er met de lunch nog wat verzonnen worden...?

Variant van Big Brother ja.
Maar in dit progamma moeten de kandidaten ZELF beslissen wie er met het geld vandoor gaat.
Niet het publiek of een proef.

the Villain

Citaat van: cchiel op 29 december 2010, 18:23:10
Ik kan nergens de titel van het progamma meer vinden.
Is ook al zo'n 6 jaar oud of zo.
Misschien kan er met de lunch nog wat verzonnen worden...?

Variant van Big Brother ja.
Maar in dit progamma moeten de kandidaten ZELF beslissen wie er met het geld vandoor gaat.
Niet het publiek of een proef.
Ik had het over amerikaanse versie van Big Brother en daar moeten de kandidaten wel zelf stemmen ;)
Er is daar wel een proef

Ik vind het wel een vet idee alleen denk ik dat het nogal moeilijk is uit te voeren met doden anders dan de lynch en lunch
Ik denk dat je bijvoorbeeld kan zeggen dat de kandidaten er twee per nacht uitstemmen en dat de lunch daar dan een van is of dat er van tevoren een bepaalde groep spelers is aangesteld die samen ook mensen eruit moeten stemmen (de weerwolven dus)
Maar de andere doden... dan zou je al moeten doen dat ze uitzichzelf opgeven of om bepaalde redenen uit het huis moeten worden geëvacueerd
Wel een leuk idee, zeker als er ook echt over word gechreven als amerikaanse reality-> geruzie, liefde, enz

iris

Dan vind ik het wel een gaaf idee

cchiel

Citaat van: the Villain op 29 december 2010, 18:51:26
Maar de andere doden... dan zou je al moeten doen dat ze uitzichzelf opgeven of om bepaalde redenen uit het huis moeten worden geëvacueerd

Wat nou als je uit het spel ligt als je identiteit bekend is geworden?
Stel: Persoon A wil persoon B uit het spel krijgen.
Hiervoor kan hij internet, dossiers, etc. voor doorzoeken.

Maar dit lijkt een beetje op de welp denk ik..
Ik denk er even over na.

Maar super dat je meedenkt Villian!

Skunki

Wow een Big Brother American Style fan! (Love-eyes..!) :P

Ik ben voor ´t thema!  :-X (A)

cchiel

Ik ben nu al meer dan een uur aan het zoeken, maar kan nergens de naam van het progamma vinden!  >:(