Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Ticket to Ride lijkt me leuk  O0
Al zou ik misschien eerder één kaart nemen en in groepjes werken? Anders ga je al een massa stukjes moeten typen als je een route wil vervolledigen.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralinde

Mijn eerste idee was ook dat je in teams zou werken, maar ik twijfelde hier een beetje over omdat ik bij andere 'teamschrijfspellen' gezien heb dat er dan vaak minder spelers inschrijven.

nielsboy

@Roandraak: Als je nog een hulpje zoekt. Ik wil wel! Ik ben zelf in kamp Auswitch geweest, en weet er ook veel over. Tot in de narigste puntjes. Ik hoor het wel.

emmiehoek

Citaat van: nielsboy op  6 januari 2012, 22:35:22
@Roandraak: Als je nog een hulpje zoekt. Ik wil wel! Ik ben zelf in kamp Auswitch geweest, en weet er ook veel over. Tot in de narigste puntjes. Ik hoor het wel.

uhhm, niels... niet lullig bedoelt, maar als roan mee gaat spelleideren, krijg je het hulpje, van het huplje, van het hulpje... ::)

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

nielsboy

Citaat van: emmiehoek op  6 januari 2012, 23:01:39
uhhm, niels... niet lullig bedoelt, maar als roan mee gaat spelleideren, krijg je het hulpje, van het huplje, van het hulpje... ::)
Hij vroeg toch om een hulpje  ???

Roggie

Citaat van: roandraak op 10 november 2011, 14:55:40
In dit verhaal wil ik (als hulpje, als het kan)
*zoekt vraagteken*
Joe.

emmiehoek

Citaat van: nielsboy op  7 januari 2012, 08:56:36

maar roandraak is geen spelleider. dus als hij mee zou spelleideren, zou hij zelf het hulpje worden, zegmaar, vandaar mijn opmerking...

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

tijgerke87

het word al gauw veel als je spelleider hebt + hulpspelleider met hulpje  XD .. alhoewel ook wel veel werk uit handen van de spelleider als het goed is  :P
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Stefano

Citaat van: nielsboy op  7 januari 2012, 08:56:36

Om even hierop te komen, zonder verdere discussie. Roan vraagt in dat topic of hij niet kan hulpspelleideren, oftewel dat hij het hulpje is.
Misschien is het net iets verkeerd verwoord, maar soms moet je kijken hoe het er helemaal goed staat ;)

@Roan, het klinkt wel als een gaaf thema. Even kijken of ik het er ergens tussen kan proppen, aangezien ik zelf van de week naar Auschwitz etc ga.

Kingosje

Nielsboy, lijkt me wel een leuk thema van je  O0

nielsboy

Citaat van: Kingosje op 13 januari 2012, 21:58:39
Nielsboy, lijkt me wel een leuk thema van je  O0
We wachten of een spelleider het ook wil.
*Heeft zich al voorbereid*

nielsboy

Ik heb hem verwijderd om hem nog meer uit te werken. Binnen kort zal hij er weer komen staan.

Kingosje

En, wat vinden jullie van Opgeslokt in de tv?

nielsboy

Citaat van: Kingosje op 15 januari 2012, 12:50:32
En, wat vinden jullie van Opgeslokt in de tv?
Ik vindt het een geniaal thema! :D Alleen ik zal het nog wat uitbreiden als ik jou was.

Devyathe

het deed me denken aan iets wat ik eens gezien heb, waarbij de karakters niet alleen in de tv terecht kwamen, maar ook tussen de  verschillende zenders wisselden. Dan waren ze ineens in een talkshow, dan ineens in een tekenfilmpje, dan weer in een of andere soap.  Was wel grappig. Wel heel wat anders dan wat je schreef, dus wellicht leuk voor een ander thema