Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic verhalen

Gestart door TheCharmedOne, 21 december 2007, 16:56:39

Vorige topic - Volgende topic

TheCharmedOne

Ik vind het leuk!
Je schrijfstijl vind ik erg goed, sugestieve stijl :P
Net geleerd bij Nederlands, dat je niet direct zegt wat je voor haar voelt, maar ons even in spanning houdt!
Ik wil graag meer lezen!!

EDIT: dit gaat over het verhaal *Witte kerst*
sorry trouwens, ik ben hier nog nieuw dus wist niet dat je een nieuw topic moest openen ::)

Maedhros

Het leek mij het beste om deze topic te openen, want er werd al ergens een reactie midden in een verhaal gepost

Met andere woorden, post hier dus je reacties op de verhalen
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Beertyah

Goed idee :D

Reactie op witte kerst:
Ik vond het eerste stukje beter david, je wil in het tweede teveel informatie geven, zonder de dingen te beschrijven.
Hoe ziet het klaslokaal eruit, welke (mooie) kleren heeft maike aan (bijvoorbeeld) enz...

davidv1992

kej, zal er in het volgende stuk rekening meehouden.

Ravenwing

Om de een of andere reden kan ik deze topic niet direct verplaatsen naar de reactietopic. Toch vond ik het handiger om het tussen het verhaal uit te halen. Zou je misschien zelf deze topic nog een keer in de reactietopic zou willen zetten, is dat wel zo overzichtelijk.

Selinde

Of je doet per verhaal een reactietopic? Op een ander forum doen we dat ook altijd, dan noem je de verhalentopics gewoon "Witte kerst" en opent de eerste die een reactie heeft een "FDK: Witte kerst" (feedback), het is een heel stuk overzichtelijker (zeker als er veel verhalen zijn) dan als alles in één reactietopic is. Vind ik tenminste, nja kijk maar wat je ermee doet ;)

Minerva

Hmm, volgens mij creëer je daarmee gewoon een overvol board :P Het lijkt me gewoon niet meer overzichtelijk, gegarandeerd open je dan eerst het reactietopic als je het verhaal moet hebben. In een algemeen reactietopic moet je er gewoon even duidelijk bijzetten om welk verhaal het gaat en dan vindt iedereen zijn weg nog wel. Tenzij je echt een bijzonder groot talent voor verdwalen hebt *kijkt onschuldig* :P

TheCharmedOne

Over Nina's verhaal....
erg mooi, zou je de rest ook willen posten? :P

Nina

Citaat van: TheCharmedOne op 24 december 2007, 16:32:43
Over Nina's verhaal....
erg mooi, zou je de rest ook willen posten? :P

Ze ver ben ik nog niet :P

TheCharmedOne

Oh, ik bedoelde ook niet direct, gewoon als je klaar bent en zin hebt en weet ik veel...
Zo ooit eens :P

Merel.

Jeuj, verhalen  :D
Witte kerst:Leuk verhaal  :) het heeft een goede richting, althans nu nog, en ik vind het een erg leuk begin, omdat het niet direct duidelijk is wat er aan de hand is (suggestief ja :). Alleen vlieg je er, naar mijn mening, wel vrij snel doorheen. Ik zou juist de dingen iets meer omschrijven, en dan kun je nog steeds wel suggesties opwekken, door wat meer details te gebruiken/beschrijven hoef je niet direct vanalles over de grote lijn te verklappen. Denk ik. :P

Nina's verhaal:Ik vind het een mooi stukje. Ik denk dat ik deze hoofdpersoon wel mag :P En je schrijfstijl is leuk (voorzover je dat kan zeggen, meer meer :D). Ik zou het wel nog een keer doorlezen, want soms kloppen de zinnen grammaticaal gezien niet helemaal of loopt het niet zo lekker, en dat haalt de vaart er een beetje uit. En ik vind de overgang van de 1e alinea naar de 2e niet zo mooi, als lezer zijnde is daar opeens zo'n Reiger en heb je iets van 'huh waar komt die vandaan', of althans dat had ik. Ben wel erg benieuwd hoe het verhaal verdergaat.

En ik hoop dat dit niet als commentaar wordt gezien ofzo... ik hou gewoon erg van lezen maar ben ook wel een beetje kritisch, en imo is feedback (ook) ter ondersteuning/verbetering bedoeld dus vandaar dat ik dat probeer.

Nina

Ik ben heel erg blij met je commentaar Merel. Ik zal proberen mijn verhaal te verbeteren en snel te schrijven aan een vervolg.

Amilmarith

Mogen hier ook onzin verhaaltjes van mij komen te staan?
(bedoel dan in ander topic.. :P)

maar serieus niet schrikken het is pure onzin  ::)

Hephaistion

Mag je ook gedichten plaatsen?

Ravenwing

Nu wel. Bedankt voor het idee.  8)