Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Twitter

Gestart door PiekeOetBeeg, 9 juni 2010, 13:29:17

Vorige topic - Volgende topic

PiekeOetBeeg

Ik ben sinds heel kort ook begonnen met Twitter is echt heel handig om verkiezingen te volgen.

Doen hier veel mensen twitter en welke (bekende) twitteraars volg jij?

Op dit moment volg ik alleen Maurice de Hond, maar wil meer (interessante) dingen volgen, is echt heel handig :P

Ivolod

Ik vind twitter best vaag: "ik ga nu poepen",  "ik ben nu aan het poepen", "ik heb nu gepoept".
Dat soort dingen hoef ik echt niet te weten :P

Waarschijnlijk heb ik een heel erg raar vervormd beeld van twitter, maar goed, ik doe er dus niks mee :P

Epidi

Ik heb wel twitter, maar ben er geloof ik al ruim een jaar niet meer geweest ofzo  (A)

PiekeOetBeeg

Citaat van: Ivolod op  9 juni 2010, 13:31:16
Ik vind twitter best vaag: "ik ga nu poepen",  "ik ben nu aan het poepen", "ik heb nu gepoept".
Dat soort dingen hoef ik echt niet te weten :P

Waarschijnlijk heb ik een heel erg raar vervormd beeld van twitter, maar goed, ik doe er dus niks mee :P

Dit idee had ik er dus ook altijd over, maar dat valt echt reuze mee (wat ik er tot nu toe van gezien heb dan)

Ivolod

Citaat van: PiekeOetBeeg op  9 juni 2010, 13:32:02
Dit idee had ik er dus ook altijd over, maar dat valt echt reuze mee (wat ik er tot nu toe van gezien heb dan)

Oh, nou ja.

Maar ik vind de mensen die dat doen ook niet zo interessant... die Maurice de Hond ken ik bijvoorbeeld niet eens :P

PiekeOetBeeg

Citaat van: Ivolod op  9 juni 2010, 13:33:12
die Maurice de Hond ken ik bijvoorbeeld niet eens :P

Dat is die man die over ieder miniem iets een hele peiling gaat houden..

Epidi

Dus ik zeg... Doen. Die man uit de reclame van Nederlandse Energie Maatschappij...

Jnusch

Ik heb 3 dagen Twitter gehad 8)

Lan

Ik vind twitter voor oude mensen die dwangmatig hip willen zijn  :P

Jnusch

*flauwe opmerking*

Ik vond het saai en ik had niks te zeggen en toen dacht ik, gadver, laat maar...

Erwipro

Hm ik heb het wel maar gebruik het nooit meer. Tegenwoordig nog af en toe Google Buzz, maar dat is meer om up to date te blijven in de studentenvereniging :)

Raponsje

Wij gebruiken twitter als er iets aan de hand is en wij niet weten wat. Of wel weten wat, maar gewoon benieuwd zijn of andere mensen nog meer weten.

Stefano

Ik heb een account aagemaakt voor mijn minor en sommige wel toegevoegd, maar doe er eigenlijk niets meexD

Mus

Ik heb een twitter account en het is echt handig & leuk bij bepaalde gebeurtenissen.

Zoals nu gaat het uiteraard alleen maar over de verkiezingen. Boring natuurlijk.
Maar je kunt dus op allerlei onderwerpen zoeken en dan in discussie's inhaken.
Erg leuk.
En relletjes :P
Laatst eentje tussen Antonie kamerling en zo'n Telegraaf reporter.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.