Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Film] De romantische komedie

Gestart door himan, 14 oktober 2007, 00:36:05

Vorige topic - Volgende topic

Selinde

Zit Valerio daar niet in? Dan hoef ik er niet heen nl...

Maar romatische komedies vind ik meestal wel leuk je hoeft niet zoveel moeite te doen om de film te volgen. En het eindigt altijd goed :)

Xindar

Ik ben verzot op Romantische Komedies, heb er veel gezien maar kan niet alles herrineren. :D

Cordoba

Vreselijk genre XD Meestal beetje goedkope, voorspelbare films XD

Wurn

Een romantische komedie is altijd neutraal. Niemand vindt zoiets stom (en meestal ook niet dat iedereen het fantastisch vindt). Daarom is dit genre ideaal voor filmfeestjes voor jongens én meisjes ;)
Howl with me fellow wolves. Howl!

Merdyff

Ja, das waar. Je kijkt niet naar een romantische komedie als je nu eens echt een goede film wilt zien, maar het is een geweldig genre voor als je je gewoon eens wil amuseren met een film waar je niet te veel moet bij nadenken. Voor een diepzinnige boodschap of een ingewikkelde plot moet je inderdaad niet naar een romantische komedie kijken.

Meister

Echt serieus he hoe durf je te zeggen dat het voor jongens en meisjes is :o. Neem bevoorbeeld Bridget Jones Diary of hoe het ook mag heten ik moest die film verplicht met mijn toen nog vriendin kijken, ik was gwn in slaap gevallen en waarom? Omdat het saaie kwijl kwijl is en niet eens grappig. Als je echt iets wil kijken voor jongens en meisjes moet je toch echt aan de normale comedy.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Selinde

Hah meister ben ik toch even blij dat jij mijn vriendje niet bent ;)

Maar als je met jongens + meisjes een film gaat kijken zou het ook niet mijn eerste keus zijn. Met alleen meisjes doen we áltijd een romantische komedie (A) Omdat je er dan gewoon doorheen kan praten zonder dat je het ineens niet meer volgt. Ok, behalve ik dan, want ik volg films nooit. Maar daar gaat het niet om :P

Germelia

Met alleen meisjes zo'n foute Hillary Duff/Olsen twins/Lindsay Lohan film... Staat garant voor een avond veel lol :P

Maar ik ga Golovior ook niet dwingen ene gewone romantische comedy te kijken hoor :P Tenzij hij daar zelf zin in heeft natuurlijk  ::)

Xindar

Citaat van: Meister op 15 november 2007, 21:31:58
Echt serieus he hoe durf je te zeggen dat het voor jongens en meisjes is :o. Neem bevoorbeeld Bridget Jones Diary of hoe het ook mag heten ik moest die film verplicht met mijn toen nog vriendin kijken, ik was gwn in slaap gevallen en waarom? Omdat het saaie kwijl kwijl is en niet eens grappig. Als je echt iets wil kijken voor jongens en meisjes moet je toch echt aan de normale comedy.
Ik moest mijn moeder juist slaan om hem op Bridget Jones' Diary te zetten, ik houd van dat soort films! Laatst nog op een feestje van een vriendin zo'n film gezien met Amanda Bynes... Weet niet meer hoe hij heet.

Maiken

She's the man? What a girl wants? De eerste vond ik vreselijk, tweede vond ik echt cool, ben namelijk gek op Londen. Over romantische komedies. Ik vind ze wel leuk, maar niet altijd. Soms heb ik gewoon liever even dat twee mannen elkaar proberen te verslaan.

Kirsten

Romantische komedies zijn vet leuk om met een bak ben&jerrys & vrienden te kijken.
Sommigen moeten er een bui voor hebben, maar ik vind het altijd wel leuk. Als er maar knappe mannen in voorkomen *knipperknipper*

Merel.

^ Daar sluit ik me bij aan :P
Bridget Jones Diary is echt leuk trouwens, 1 en 2, die gevechten tussen Colin Firth en Hugh Grant zijn echt briljant :D

Meister

Blehh vanavond naar een romantische film kijken *wish me luck*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Xindar

Citaat van: Meister op  2 januari 2008, 14:01:03
Het komt goed. Tip: Drink eerst wat alcohol dan kan je er misschien nog om lachen.

Ilse

Citaat van: Meister op  2 januari 2008, 14:01:03

Arme drommel...Veel sterkte! En volg Daan's tip maar op!
Andere tip: gewoon gaan slapen.