Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ik ken er wel meer. Maar ik ga ze niet weer allemaal opnoemen. :P

Ramoth

Idd, allemaal is teveel.

En persoonlijk vind ik Day of the Tentacle beter dan Monkey Island  O0

Rob

LolaxLita

Mijn broertje heeft Call of Duty Black Ops van de week gekocht en vroeg of ik een keer mee wou doen. Eigenlijk zag ik dat helemaal niet zitten maar heb het uit nieuwsgierigheid toch maar gedaan, gadverdamme ik vind het zo'n vies spel xD
Dit was ook echt de laatste keer dat ik dat met die zombies deed, ik schrok me telkens kapot. ::)
Eindscore: Saskia: 3, Thijs: 33. Tja, voortaan maar bij de wii houden haha.  :D

ELGrandeBanana

Whaa! Ik had gister Age Of Empires II uit de koopjes bak gevist (wat een van de briljantste spellen ooit is). Maar hij doet het niet

Als ik hem open krijg ik:
"Error

Could not initialize graphics card system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw"

Wat moet ik doen? Want ik wil het wel spelen  :'(

Kakie

Waaah ten eerste is dat spel vet gaaf. O0
Ten tweede heb ik geen idee wat je dan moet doen. Wat voor computer heb je eigenlijk? Op mijn windows 7 doet hij het niet echt 100%, dus misschien is dat het ook? ;)

Roggie

Citaat van: ELGrandeBanana op  6 februari 2011, 13:17:20
Whaa! Ik had gister Age Of Empires II uit de koopjes bak gevist (wat een van de briljantste spellen ooit is). Maar hij doet het niet

"Error

Could not initialize graphics card system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw"

Citaat van: WikipediaDirectDraw is now replaced by Direct2D.
Waarschijnlijk heb jij Direct2D. Misschien proberen of je ergens DirectDraw kunt downloaden?
Joe.

ELGrandeBanana

aha, goeie danku

En ik denk idd dat mijn pc te goed is. Want dit soort spellen gaan meestal niet verder dan DirectX 9. En ik heb nu DirectX 11.. Dus..

Maar ik ga even kijken of ik DirectDraw ergens vandaan kan treken..

Meister

Citaat van: ELGrandeBanana op  6 februari 2011, 13:49:57
aha, goeie danku

En ik denk idd dat mijn pc te goed is. Want dit soort spellen gaan meestal niet verder dan DirectX 9. En ik heb nu DirectX 11.. Dus..

Maar ik ga even kijken of ik DirectDraw ergens vandaan kan treken..

Heb je compatibiliteit al ingesteld? *meestal scheelt dat helemaal niets maar soms wil het werken*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

ELGrandeBanana

Bij simcity werkte dat idd, maar hier niet.

Ik heb Directx 9 geïnstalleerd, maar nog steeds de zelfde melding.

Daarna heb ik (zoals op een of ander forum gezegd) de DxDiag van de cd gebruikt, en die zegt dat er 4 bestanden missen(ddhelp.exe, dxapi.sys, d3drm.dll, d3dpmesh.dll, alleen die zijn niet echt te verkrijgen op internet zo te zien, en ik heb geen flauw idee waar ik ze neer zou moeten zetten als ze wel te vinden zijn.

tussengas

Citaat van: ELGrandeBanana op  6 februari 2011, 13:17:20

"Error

Ik heb met behulp van Virtual Box op mijn windows 7 pc een soort van windows XP emulator gefixt. Draai daar nu RCT 2 op :D Misschien werkt zoiets ook voor AOE 2... Maar moet je wel nog ergens een versie van windows XP hebben liggen.

Rob

Dat is wel heel erg omslachtig om een spel wat je legaal gekocht hebt, via een virtuele machine te draaien. xD

Meister

Citaat van: Rob op 15 februari 2011, 15:34:39
Dat is wel heel erg omslachtig om een spel wat je legaal gekocht hebt, via een virtuele machine te draaien. xD

Het spelen via een viruele machine valt op zich wel mee maar het installeren van een virtuele versie van windows daarentegen xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Roandraak

Hey, ik denk, algemeen topic, laat ik hier maar mijn vraag stellen.
Mag je ook recruutlinken posten hier? Stuur mij anders ff een pm, misschien lees ik er overheen.

Verder.Zeldafan! Van hier tot ginder :D

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.