Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Meister

Echt he mensen met een huis zijn raar ^^

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Citaat van: Vakonov op  6 december 2010, 19:17:28
Oftewel, de zooi verplaatst :P

Is dat niet de definitie van opruimen?  (A)

Zowie heeft ook een huis hoor en wij zijn echt wel cool. 8)

GBMN

Je kunt zeggen wat je wilt over Formula One 2010, maar de helpdesk is echt goed.

Reactie tijd: 15 minuten. Het feit dat ik het in minuten kan meten zegt al genoeg.

En er was een probleem dat meerdere mensen hadden ivm 6-core AMD processoren, en daarvoor moest de script aangepast worden, want hun eerste hotfix werkte niet. Dus zijn ze ter plekke aan de slag gegaan met scripting en stuurde ze mij de script toe, 'kun je dit in die map plaatsen en dan het opnieuw proberen? Mail ons even terug of het werkt.'

En zo is het probleem dus opgelost :P dat is pas service ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Remus457

Rob

Ik ga ook LOTRO maar eens downloaden, lijkt me toch wel leuk. :)

Meister

Citaat van: Rob op 16 december 2010, 16:35:11
Ik ga ook LOTRO maar eens downloaden, lijkt me toch wel leuk. :)

Wel een account aanmaken bij de VS en Windfola joinen he :D

tussengas

Ik heb gister de gold-cap korting gemist omdat ik de hele dag weg was en had de bus gemist, dus toen ben ik maar  bij een vriend blijven slapen in Amsterdam.

Caracala

Ik heb uit verveling Team Fortress 2 nog maar eens opgestart.
Ik wist gelijk weer waarom ik het zo leuk vond.  :D

Meister

Citaat van: tussengas op 16 december 2010, 17:05:08
Ik heb gister de gold-cap korting gemist omdat ik de hele dag weg was en had de bus gemist, dus toen ben ik maar  bij een vriend blijven slapen in Amsterdam.

Lal zou wel epic geweest zijn als jij mij ook gebeld had om je gold cap te kopen xD Alletwee mijn vrienden die meedoen konden niet online komen en smsten/belden mij om het voor hun te doen :P

Vakonov

Wat ben een gold cap? Een gouden pet?

Meister

Citaat van: Vakonov op 16 december 2010, 21:45:43
Wat ben een gold cap? Een gouden pet?

Nee je hebt zo'n restrictie dat je maximaal 5g mag hebben. Voor sommigen is dat niet genoeg en die kopen iets waardoor ze zoveel mogen hebben als ze willen. Normaal is dat best duur maar gister dus maar voor de helft.

Rob

Ik heb op het Amerikaanse vlaggetje gedrukt, dus dat zit wel snor denk ik. :) Kan je gewoon in game die Windfolia joinen? Lijkt me wel. XD En ik denk dat ik of een lore master wordt of eentje met  veel support. Welke klasse heeft een beetje van beiden? Veel damage, maar ook support zoals buff? Of heb je dat niet in Lotro?

Remus457