Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Erik/Meister is loremaster, maar volgens mij kun je ook daar net als ik en tussengas met minstril hebben verschillende speelstijlen maken. Maar als je die erg vet vind, dan zou ik die spelen. Dan kan hij vast goede spulletjes voor je maken omdat hij weet wat je nodig hebt. ;)

tussengas

Het gaat erom dat we iig een healer en een tank in de groep hebben, dps kunnen best dubbel

Rob

DPS?
Ik ben nu een dwarven defender proberen. Dat is toch een tank? :)
Even kijken welke ik vetter vind, en dan zeg ik het hier wel!

Ralmuski

DPS = damage per second. Gewoon beestjes pijn doen dus. ;)

En een Dwarven buddy is wel leuk, ik zit nu helemaal alleen tussen de puntoren en mensen. :P En met Defender bedoel je guardian? Dat is een tank ja.

Rob

Meister

Je moet inderdaad gewoon pakken wat je leuk vind en schijt dat iemand anders het al is :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Bollehenk

Vakonov

Gisteren op aanraden van Flooros Oblivion gekocht, maar nog niet gespeeld. Op aanraden van Brokie Grand Turismo 5 gekocht, en die pwnt :D

tussengas

Elders Scrolls III is so much better than Elders Scrolls IV (aka Oblivion)

Maar als je 3 niet kent is oblivion een best aardig spel... voldeed alleen niet echt aan mijn verwachtingen na 3

Vakonov

Geen idee, zou best kunnen (A)
Op Brokie's Ps3 kon het mannetje van Oblivion heel cool de moonwalk doen en zijn eigen paard afslachten, dus dat is altijd +1 :)

Bassie_ui

Ben nu bezig met Metro 2033, die is echt super nice :)
Dat een spel, wat zich bijna uitsluitend in de metrotunnels afspeelt, zo leuk kan zijn :D

Vakonov

Vandaar dat het natuurlijk metro heet... (A)
*Voelt zich slim*

Vakonov

GT5 die eerst 15 minuten een update binnen moet slurpen, en nu 8 gig aan extra zooi aan het installeren is op mijn arme PS3... Duurt weer 30 minuten :s

Zabulus

PES 2011 gespeeld, en dat speelt echt lekker. Iets moeilijker dan FIFA 2011, maar dat waardeer ik dan weer :).

Penalty's zijn echter weer een pain in the ***

Brenibro

Ik zoek heel vaak naar een leuk Online spel! Runescape gespeeld dat gaat vervelen - Wizard 101 moet je betalen alleen demo gratis - Fiesta gedownload doet het niet! Weet iemand een LEUK spel?