Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Bassie_ui

Oeh, ik heb sinds kort Assassins Creed weer herondekt :D
Nu ga ik maar wel de serie afmaken :P

Rob

Wie heeft ooit Peggle gespeeld? :D
Ik speel nu Peggle Nights Deluxe, en ik ben helemaal verslaafd. :P

Het is een soort muntjes schuif spel met knikkers. Je schiet een knikker af en je moet met een vooraf bepaald aantal knikkers alle oranje knopjes zien te raken. Als je heel veel punten haalt met een knikker, krijg je er gratis een knikker bij. En als je de knikker aan het einde in de bak krijgt, heb je er ook een gratis knikker bij! Het ziet er grafisch best "basic" uit, maar als je het gaat spelen dan is het vet cool. :D

Ralmuski

Citaat van: tussengas op 29 november 2010, 23:24:30
Zal hier m'n caracter name wel plaatsen als ik morgen eindelijk kan beginnen :P
(hobbit guardian waarschijnlijk... <3 tanking.. Misschien een healer als 2e caracter)

Voorlopig heb je aan een personage wel genoeg werk denk ik. En hobbit tank is wel humor though.  ;D

tussengas

Mwa, ik ben grootste deel van deze periode minimaal 5 dagen per week vrij, en heb daarnaast ook vrij hardcore World Of Warcraft gespeeld ;)

Mijn Hobbittank heet "Mariecurie"

Remus457

Een Hobbittank ><
Hobbits zijn in mijn ogen van die kleine ventjes die zo onder je voeten verdwijnen als je niet oppast.
En nu mag hij alle klappen opvangen? xD

Meister

Tank hoeft ze niet altijd op te vangen he xD Kan ook gewoon héééél goed zijn in agro pakken en dodgen xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Remus457

Dodgen is geen probleem xD
Agro pakken? zien die mobs niet in dat een grote elf veel gevaarlijker is dan een hobbit? xD

Meister

Zolang ze de elfen pakken ben ik tevreden ;D

Ralmuski

Citaat van: Meister op 30 november 2010, 17:56:45
Zolang ze de elfen pakken ben ik tevreden ;D

+veel.  ;D

Hobbit tank is net zo logisch een Dwerg Minstreel trouwens. xD

Remus457

Citaat van: Ralmuski op 30 november 2010, 18:30:30
+veel.  ;D

Hobbit tank is net zo logisch een Dwerg Minstreel trouwens. xD
*krijgt zin om het spel te gaan spelen ><*

tussengas

Citaat van: Meister op 29 november 2010, 23:21:34
Wel op Windfola gaan zitten :P Verder gewoon een class pakken die je leuk vind en als je de intro gedaan hebt een gil geven :D
Gilt! (Shire bijna af denk ik, ben nu bijna lvl 14 in ieder geval)

Citaat van: Rob op 30 november 2010, 11:58:57
Wie heeft ooit Peggle gespeeld? :D
Ik speel nu Peggle Nights Deluxe, en ik ben helemaal verslaafd. :P

Het is een soort muntjes schuif spel met knikkers. Je schiet een knikker af en je moet met een vooraf bepaald aantal knikkers alle oranje knopjes zien te raken. Als je heel veel punten haalt met een knikker, krijg je er gratis een knikker bij. En als je de knikker aan het einde in de bak krijgt, heb je er ook een gratis knikker bij! Het ziet er grafisch best "basic" uit, maar als je het gaat spelen dan is het vet cool. :D

Peggle is vet, er was op een gegeven moment zelfs een addon met officiele versie van Peggle in World of Warcraft... Stond er 1 te treuzelen tijdens een Raid... postte ie een minuut later zn nieuwe highscore :p

Kakie

Meister

Citaat van: tussengas op  1 december 2010, 17:54:46
Gilt! (Shire bijna af denk ik, ben nu bijna lvl 14 in ieder geval)

Dadelijk ga je terrence nog inhalen zal je als ik thuis ben uitnodigen voor onze kinship :D

tussengas

Sterker nog... Ik wilde toch es kijken of Minstrel leuker was om te spelen,en die was na 3 uurtjes gespeeld te hebben al level 10.
(marycury).
Weet nog niet wat mn 'main' gaat worden maar minstrel levelt wel veeeeeel makkelijker

Ralmuski

Tot lvl 10 ging ik ook als een trein hoor. Ik kom nu op een omslagpunt met minstril waar ik moet kiezen of ik damage blijf doen met mijn songs en dus een warriorkant opga of dat ik die dmg opgeef, maar de effecten op allies verleng en sterker maak, dus meer support/heal kan op.

Een dwerg met een grote bek moet op zich wel die warriorkant op vind ik, maar we zullen zien. Achterin staan en liedjes spelen terwijl anderen de klappen vangen lijkt me ook wel wat nl.  ;D